Annons:
Etikettbildtråd
Läst 1705 ggr
Josefinpersson
6/29/17, 4:53 PM

Bilder-naturlig inredning

Ni som har "naturligt tema" i era hamsterburar, har ni lust att visa bilder på det? Tänkte göra min detolf Bur med naturlig inredning i helgen och vill gärna ha lite inspiration! :)

Annons:
Meja H
6/30/17, 12:39 PM
#1

Jag har inget "naturtema" men kan ge lite tips ändå om det är ok :)

Du kan använda trähus, trähjul, trätunnlar och trägrejer överhuvudtaget. (Såna med bark på) Till underlag kan du ha carefresh i brunt (natural).

Sen kan du sätta upp presentpapper på baksidan av akvariet som matchar temat :D

Hoppas det hjälpte lite iallafall🙂

-Aida-
6/30/17, 9:56 PM
#2

Beror nog på hur långt du vill gå för att ha natur Bur. På dvörghamster gruppen på FB kan man få se andras natur burar. De använder torv som underlag, Växter som ampellilja, mossa, pinnar och annat, jag vet dock inte hur detta funkar men finns typ bloggar och sånt man kan läsa om det.

Josefinpersson
6/30/17, 11:14 PM
#3

Tack så mycket för svaren, nu fick jag lite pepp på att sätta igång med det hela! Ska absolut ta era råd och tips :)

Saffran2017
7/3/17, 9:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hej jag vill bara tipsa om stenar när man gör naturlig inredning :) nu har jag inte fyllt på med spån än men jag tycker att stenar skapar en känsla av naturligt habitat :D

Kex!
7/5/17, 9:21 AM
#5

kolla på min hamster instagram Castor_meissa_Sombra finns väldigt många Bur teman där

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Saffran2017
7/7/17, 8:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Du har säkert redan inrett din Bur vid det här laget men här är min Bur med naturligt tema just nu :)

Annons:
Josefinpersson
7/8/17, 6:59 PM
#7

Tack så mycket för era tips o bilder :D

Josefinpersson
7/8/17, 7:00 PM
#8

Saffran2017, va smart du har gjort med "hålet" under spånet! Det ska jag verkligen testa nästa gång jag städar buren, är det hampaströ du har i buren? :)

Saffran2017
7/8/17, 7:41 PM
#9

Josefinpersson Jag har oftast kartonger så vid glaset så man ser in, tycker att det är mysigt och praktiskt att kunna se än i deras bon :) rekommenderar verkligen att testa det :D Det är alspån och hampaströ, första gången jag provar hampaströ och jag tycker att det verkar bra men dem kan inte bygga gångar och så i det.

Upp till toppen
Annons: