Annons:
Etikettoff-topic
Läst 896 ggr
Eliide
2017-04-24 12:29

guldhamster uppfödare i gbg?

Hej! Jag har planer på att skaffa en guldhamster, men eftersom att jag är allergisk mot både hund och katt så vill jag vara på den säkra sidan och ”testa” så att hamster fungerar för mig innan jag skaffar en.  Kan någon möjligen tipsa om en uppfödare i göteborgsområdet som skulle kunna tänka sig att låna ut en hamster i 1-2 veckor, eller som jag skulle kunna besöka?

Håller tummarna! :D //Elin

Annons:
Cireea
2017-04-24 12:56
#1

Kontakta Lilla Mollys som finns i Göteborg! 🙂Jag vet inte om hon är aktiv fortfarande men det kan vara värt att kika med henne i alla fall. 

Annars finns Fridelin i Ljungskile eller Vallmos i Björketorp. 
Kontakta annars Tina på Silvertussen, hon har lagt ner men jag vet att hon har lite koll på en uppfödare som finns i närheten.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Honeymoon
2017-04-24 13:00
#2

Om du bara vill låna en hamster så skulle du eventuellt kunna låna min när jag åker bort :) när tänkte du dig detta? I sommar eller tidigare? :)

Medarbetare på Guldhamster iFokus.

Eliide
2017-04-24 13:08
#3

Oh tack för så snabba svar! <3 (Är jätteny här, hittar ingen svara knapp om det nu finns en sån)

cireea: ska kolla upp lilla mollys, på hemsidan ser det ut som hon fortfarande är aktiv! c:

Honeymoon: Tänkte mig nog efter sommaren någon gång när jag själv är tillbaka från semestern! c:

Honeymoon
2017-04-24 14:08
#4

#3 Du kan som sagt låna min hamster om det passar :) åker bort relativt ofta och tar med honom när det finns möjlighet, men ibland är det i jobbet jag reser och då går det ju inte. ;) Annars är det ju bara att komma och hälsa på men man kanske måste prova under några dagar iaf för att se om det funkar?

Medarbetare på Guldhamster iFokus.

Eliide
2017-04-26 08:42
#5

Honeymoon: ja precis, det känns inte som att allergin(om jag har en) kommer hinna visa sig på ett besök! :o men ett par dagar kan ju vara lagom, 3-4 kanske? c:
Är han en snäll hamster? :D

Honeymoon
2017-04-26 09:03
#6

#5 Han är världens goaste och snällaste 😍 hur mysig som helst och somnar ofta i knäet om man har honom ute när han är lite trött. Var i Göteborg bor du? ☺

Medarbetare på Guldhamster iFokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: