Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

00. GULDHAMSTER ALLMÄNT 01 --- Avel, Genetik, Uppfödning 02 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 03. CAMPBELLS ALLMÄNT 04 --- Avel, Genetik, Uppfödning 05 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 06. KINESISK ALLMÄNT 07 --- Avel, Genetik, Uppfödning 08 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 09. ROBOROVSKIS ALLMÄNT 10 --- Avel, Genetik, Uppfödning 11 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 12. RYSK VINTERVIT ALLMÄNT 13 --- Avel, Genetik, Uppfödning 14 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 15. HYBRIDER ALLMÄNT 16 --- Avel, Genetik, Uppfödning 17 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 18. HAMSTER ALLMÄNT 19 --- Burar och tillbehör 20 --- Bildtrådar 21 --- Utställningssnack - Träffar 22 --- MH & Veckotävlingar 23 --- Minneslunden 24 - Andra Djur 25 - Off Topic 26 - Frågor till värdar / Om sajten 27 - Säljes, köpes och erbjudes 28 - Nyfiken i en strut
18. HAMSTER ALLMÄNT

Åka bil med hamster

2017-04-23 17:03 #0 av: Emma.Henny

Jag har tänkt köpa en hamster, men mina föräldrar är skilda, och jag vill ha hamstern båda när jag är hos min mamma och min pappa, men vad tycker hamstrar om att åka bil så ofta? Det är en bilfärd på ca. 30 min varje vecka

Anmäl
2017-04-23 17:12 #1 av: Kex!

Min personliga erfarenhet att åka bil med hamstrar är inte så bra! min väldigt lugna hamster blev rätt så stressad av att åka bil men dock så är han ej van vid det och det kan ju vara annorlunda med andra hamstrar :)

Anmäl
2017-04-23 19:14 #2 av: Honeymoon

Min erfarenhet av att resa med hamster är att det är helt lugnt. Jag bor 30 mil från mina föräldrar och hälsar på dem relativt ofta. Då tar jag alltid med mig hamstern i en liten transportbur på tåget (tar 3-4 timmar totalt). Han sover hela vägen och är hur lugn som helst. Bryr sig inte heller om bil eller buss. :)

Medarbetare på Guldhamster iFokus.
Anmäl
2017-04-23 19:36 #3 av: luddtuss

Det har alltid gått bra när jag åkt bil med våra hamstrar ☺️

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.