Annons:
Etiketthamster
Läst 766 ggr
Iortheham
4/3/17, 2:59 PM

Nemo omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"Jag heter Nemo och är en guldhamster på 8 månader, jag föddes hos en grossist som inte brydde sig om mig. Jag startade mitt liv i en djuraffär, med fel Hjul och plast hus. En familj köpte sen mig, dem älskade inte mig. Barnen kastade runt mig, höll mig hårt så jag fick ont. Dem skrämde mig när jag låg och sov. Sen tröttnade dem på mig, för jag var rädd och bet dem för att skydda mig. Dem lämnade mig. Ensam på ett katthem med min Bur på 30x20 cm. Personalen på katthemmet ville inte ta emot mig. Förutom en kvinna, som kände min nuvarande ägare. Hon ringde min nya rumskompis, och jag fick flytta till ett kärleksfullt hem. Men jag var fortfarande rädd och ärrad från mitt tidigare liv. Min rumskompis döpte mig till Nemo, eftersom att jag hade hittat så fel i början av mitt liv. Hon gav mig en stor Bur, ett Hjul (!!!) och massa kärlek. Sen blev hon allergisk mot mig, men bestämde sig för att ha kvar mig. Och ta hand om mig. Jag lever ett bra liv nu och är lycklig. Men jag är fortfarande rädd. Min rumskompis lider av depression och mår jätte dåligt, hon håller på att gå in i väggen. Så hon har inte tid för mig lika mycket som hon hade förut. Så hon har bestämt dig för att låta mig gå, till någon som kan öppna sina armar för mig lika mycket som hon gjorde. Och kan älska mig lika mycket som hon gör, eller mer! Så nu söker jag en familj, som kan välkomna mig till deras hem och låta mig bli deras rumskompis! Jag är fortfarande rädd av mig, och jag gillar inte barn. Jag hoppas verkligen någon kan ge mig ett lika fint hem som min rumskompis gett mig nu" Ja. Jag har gjort ett jätte svårt val nu, min lilla Nemo som är tagen från vanvård måste nu flytta pga allergi och mina psykiska problem. Jag älskar honom jätte mycket men jag måste göra det som är bäst för honom. Jag hoppas verkligen någon där ute kan älska honom lika mycket som jag gör. Det gör ont i mig av att skriva detta, men jag måste tänka på honom. Jag bor i Stockholm. Jag har några krav på hur och vart han ska hamna, just på grund av hans tidigare liv. •En familj utan små barn, han stämmer sig på sina bakben och skriker om barn är i närheten av honom. •INGEN gallerbur. Han ska ha ett akvarium/terrarium. • Har han ett akvarium måste ett lock göras, han är en mästare på att rymma. • Och du/ni måste älska honom lika mycket som jag gör. Så hoppas verkligen det finns någon som kan ta honom…. det börjar bli lite akut för mig..😭

Annons:
Iortheham
4/3/17, 3:06 PM
#1

Ingen Bur medföljer. Dock får han med sina favorit hur och sitt hjul💕

Upp till toppen
Annons: