Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 932 ggr
eemiliae
2017-03-09 19:18

Hamsterbur!

Jag har just nu en ferplast Bur men funderar på att skaffa en ny Bur. Sätt att många har detolf som Bur och är ute efter något i den stilen. Dock behöver jag en lite kortare (men kan absolut vara bredare). Tänkte ifall någon vet om ikea eller någon annan sida säljer något man kan använda i denna stilen :)

Annons:
eemiliae
2017-03-09 19:23
#1

En till sak - har sätt att många använder akvarium också  men hittar ingen sida som säljer det. Någon som vet en?

Whippet
2017-03-09 19:43
#2

#1 Du kan kolla på blocket eller Shpock! Där finns hur många fina, billiga akvarium som helst (såklart begagnade) Hoppas att du hittar vad du söker ^^

I'm out Vilar huvudet i handen

91Marran
2017-03-09 20:23
#3

Kolla zoofast. De säljer akvarium.

Mvh
Mig

Ellrose
2017-03-09 23:34
#4

Hej. Jag säger som #1 blocket, shpock. Citibord mm. Finns också ett antal olika bortskänkes sidor. Och det kan också hittas ibland på loppisar, röda korset mm.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

fuzzie
2017-03-10 14:12
#5

#1 Jag säljer av några akvarium för en billigare peng, jag har lagt in en annons här inne på hamster iFokus så det är bara att kika in på den om du är intresserad 🙂 

(jag hoppas förövrigt att att det var ok att jag tipsade om min annons i detta inlägg, annars får admin gärna ändra/rätta till/ta bort min kommentar) 😞

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Dvärgvädur
2017-03-11 10:18
#6

Jag har två akvarium och det är utan tvekan ett av de bästa alternativen! Ett av dem köpte jag via en annons här på forumet, riktigt billigt och det andra i en vanlig djuraffär 🙂

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Annons:
Felicia1995
2017-03-30 14:03
#7

I secondhand butiker säljer dom ibland akvarium jättebilligt så kika där också 🙂

// Med vänliga hälsningar, Felicia Vinkar
 ~ Ett hem utan hund är bara ett hus ~

Upp till toppen
Annons: