Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1069 ggr
Miikaeela
2/18/17, 6:03 PM

SÖKES: Hamsterpassning- uppsala området

Hej på er hamstervänner! Jag är i tankarna om att skaffa en till guldhamster men har lite saker att reda ut först innan jag känner mig trygg i att kunna ge en till guldhamster ett bra liv hemma hos mig. I min familj reser vi varje sommar och har inte möjlighet att ta med mig 2 guldhamstrar med alla tillbehör och burar som behövs. Därför är jag ute efter någon i Uppsala området (Alunda/Gimo/Knutby/Almunge eller Hallstavik går också bra) med djur-vana som skulle kunna ställa upp och vara djurvakt när jag behöver resa iväg. Vill gärna ha en person som garanterat kan ställa upp när det behövs, jag betalar givetvis (vi kommer överens om ett bra pris tillsammans)! Hör gärna av dig på PM om du är intresserad. Tack på förhand!

Annons:
HamsternFrasse
2/18/17, 8:36 PM
#1

Hade varit superkul men bor tyvärr inte i närheten :(

Miikaeela
2/19/17, 2:03 AM
#2

#1 Vad synd! :( :(

djurtjej
2/19/17, 9:46 AM
#3

Jag bor i Västerås alltså en timme ifrån Uppsala. Det ända som är planerat denna sommaren är att jag ska gå på ridläger. Vi brukar åka på solsemester på sommaren men i år ska vi ta det på hösten/vintern. Om du vill veta mer är det bara att fråga :)

Miikaeela
2/19/17, 10:57 AM
#4

#3 ja Västerås ligger ju inte så jätte långt bort! :) men jag vill gärna hitta någon ännu närmare Uppsala eller i någon av de orter jag skrivit. Detta för att jag har 40 min in till centrala Uppsala dessutom då jag bor utanför. Men jag har dig i åtanke och ser om någon annan svarar som kanske bor lite närmare, men kul att du är intresserad! :D

Miikaeela
2/20/17, 11:16 AM
#5

Tack till alla som hört av sig! Har lyckats hitta 2 personer (1 reserv) som garanterat kan passa mina hamstrar när jag reser :D

SimonCeline
2/21/17, 3:17 PM
#6

Jag kan hjälpa till men bor i Stockholm. Har erfarenhet av hamster samt av att vakta då jag gör det nästan på heltid :) Så bara att höra av dig om du är intresserad

Annons:
Miikaeela
2/21/17, 5:04 PM
#7

#6 Stockholm blir tyvärr lite långt! Bästa är i Uppsala området eller de andra orter jag skrivit upp! Men tack ändå <3 och har som sagt hittat en redan som kan passa men om någon mer är intresserad har jag gärna en reserv lista!

Ellrose
2/22/17, 11:49 PM
#8

Hej. Jag hade lätt kunnat ställa upp dock så bor jag i Gävle. Så det är inte så långt bort men inte heller nära.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

tiger tok
2/25/17, 7:52 AM
#9

Nu har du ju redan hittat, men det finns ett pensionat som heter "fäboden" och dem passar hamstrar! I Uppsala!

RastadBäver
3/1/17, 8:24 PM
#10

ÅH! Hade jag bott kvar i Alunda hade jag mer än gärna ställt upp! Men nu bor jag 40 mil därifrån så det blir lite knepigt. :/

Miikaeela
3/1/17, 11:50 PM
#11

#8 synd :( :( #9 har varit i kontakt med dem på fäboden och det var ingenting för mig och mina djur. De har så mycket djur under sommaren att de inte har tid att ta upp och pyssla med djuren utan ger enbart mat och vatten (vilket är förståeligt). Min guldhamster Millie MÅSTE komma upp ur buren varje dag för att må bra, hon är mer utanför buren än vad hon är i buren och älskar att umgås med människor. Sen hade de inte plats för en Ikea samla heller utan bara mindre burar och tyckte inte att rummen där dom har djuren såg så fräscha ut… :( #10 fasen vad typiskt!!! Bor ju bara 30 min från Alunda! Men har som sagt redan en tjej som kan ställa upp och passa men tar gärna emot fler att ha reserv ;)

Upp till toppen
Annons: