Annons:
Etikettbildtråd
Läst 569 ggr
[LittelInferno]
1/11/17, 8:29 AM

Malin Bildtråd ♥︎

Så planen va att vi skulle köpa en rysk vintervit av min mammas kompis dock 3 dagar efter att skulle hämta honom så gick han bort 😔   (Vi vet tyvärr inte av vad än men hoppas att få veta) 

Men planen på hamster va inte över så dagen vi kom hem från kusinerna i Hälsingland så passa vi på att gå in på djuraffären för att köpa dom sista små sakerna för hamstern och visade sig att dom hade hamstrar där vilket var förvånad för de hade dom inte i dom 3 som fanns runt vårt område. 

Så vi passade på att köpa en söt liten dvärg hona som vi nu namnget Malin R.Z Laine är inte säker vad för ras hon är men de lutar väldigt långt mot rysk vintervit dock kunde vi tyvärr inte få nån kompis till henne då hon var enda kvar från den kullen och vi vågar inte riskera att köpa en till för då kanske man står där med 2 bråkande hamstrar och en Bur. 😐

För att förklara namnet Malin R.Z Laine så Malin för vi känner redan 5 personer som heter Malin så ja varför inte en till? R.Z (som vi senare kom fram till betyder Rainbow Zebra 😂  ) efter min väns shetlandsponny som gick bort för ett år sen som va en del av RS shettisarna om du kan nånting om Shetlandsponnyer så vet du säkert vad jag pratar om. 😂  Och Laine för dessa 3 bilder va dom första min vän från Canada fick se av henne så hon tyckte hon skulle heta I-Eat-Wool så fick passa på att förklara att de inte är ull 😅  Så diskutera vi ett tag och de sluta upp på Laine som då betyder ull på franska 🙂  Så sammanfattat heter hon Trogen kvinna från Magdala Rainbow Zebra Ull… Ja vi ska nog hola oss till att säga Malin R.Z Laine eller bara Malin/Laine 😂

Annons:
[LittelInferno]
1/13/17, 12:34 AM
#1

Tråden avslutas på grund av otrevliga människor i alla dessa forum. 

Med det adjö!

Upp till toppen
Annons: