Annons:
Etiketthamster
Läst 783 ggr
Iortheham
2016-12-12 21:21

Ny hamster? Stockholm

Hej! Tyvärr så fick min älskade ior somna in i fredags :( Han hade fått en två cm tumör på bara någon dag, så han fick somna in :( Jag känner redan nu att jag vill ha en ny, jag mår inte bra av att vara hemma längre. Det är så tomt. Så. Vet ni om det finns någon hamster som behöver akut nytt hem? Eller någon uppfödare som har kull? Tar hem en hamster som behöver ett hem i första hand! Gärna i Stockholm då jag inte har bil!

Annons:
Miikaeela
2016-12-12 22:44
#1

Kolla blocket! Har sett flera hamstrar som är i behov av nytt hem (många med väldigt dåliga burförhållanden), så rekommenderar dig att kolla där då det finns många hamstrar som behöver nytt hem :) tråkigt att din kära vän fick somna in dock… men det är livetsgång och du får försöka tänka på de bra stunderna ni hade tillsammans! Det blir lättare med tiden och den där tunga känslan försvinner, man kommer alltid minnas sina älskade djur.

Honeymoon
2016-12-12 23:20
#2

Beklagar verkligen, så tråkigt! :( Men jag vill bara säga att jag tycker det är jättefint gjort av dig att vilja ta dig an en hamster som omplacering! Det behövs verkligen! ❤

Medarbetare på Guldhamster iFokus.

Honeymoon
2016-12-12 23:23
#3

Medarbetare på Guldhamster iFokus.

Ellrose
2016-12-14 12:59
#4

Kolla på svenska hamsterföreningen där kanske det finns någon  hamster som behöver nytt hem. Kolla också på olika hamster sidor på facebook.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Rebelyell
2016-12-14 18:16
#5

Om du söker dvärghamster så har jag två flickor som söker nytt hem. Stockholm. Ena är 1 år och andra 7 månader. Det är mor och dotter. Beklagar din lille väns bortgång.

EvyKiwy
2016-12-18 10:24
#6

Beklagar verkligen

Annons:
Upp till toppen
Annons: