Annons:
Etikettguldhamster
Läst 1279 ggr
Moast
2016-12-03 08:47

Gammal?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej! Frapino har börjat sova på olika ställen i buren, ibland sover han på öppen yta. Tror ni att det är för att han börjar bli gammal och inte kan kontrollera vart han somnar? Är det någon annan som har en hamster som sover på konstiga ställen? På bilderna hade han gått och lagt sig på en sten, bara nån minut innan hade han varit uppe i min hand och varit pigg..

Annons:
bonnierat
2016-12-05 14:25
#1

Jag hade en hamster som vi visste var gammal och inte skulle leva så mycket längre. Han låg och sov dem sista dagarna i toaletten/öppen yta och han hade även slutat äta. För att han skulle få i sig något så gav jag honom färsk kattmat eftersom att det var det ända han kunde äta. Så det kan troligtvis vara så att han inte lever så mycket längre men det kan säkert bara vara något han fått för sig.

emeliesjostrand
2016-12-05 19:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#2

Min Bubblan gjorde sånt hela tiden. Hon somnade lite var som, redan som ung! På bilderna är hon bara några månader! Sen har jag märkt att en del av mina hamstrar när de har blivit äldre har haft det enklare att somna på lite galna platser.

Bubblans syster Persika började göra detta. Hon var i och för sig väldigt sjuk. Vi var hos veterinären flera gånger men tyvärr fanns där ingen lösning. Mot slutet kunde hon somna i ens famn. 

Den svarta är Bubblan och den beigea är Persika. :-)

djurtjej
2016-12-06 08:57
#3

min hamster mario har bara somnat i min famn eller i något hus vad jag har sätt! men han är dock bara ett <3

Upp till toppen
Annons: