Annons:
Etiketthamster
Läst 763 ggr
Iortheham
11/22/16, 2:50 PM

Planering inför jul.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bor inte hos mina föräldrar och dem är skilda. Dagen innan julafton ska jag till min pappa. Fira jul där och sova där två nätter. Dagen efter jul ska jag hem till min mamma och sova kvar en natt. Hur ska jag göra med lilla ior? Han bor i ett terratium. Vill inte ta med den i bilen då jag inte vill riskera stt den ska gå sönder. Kan han bo i sin gallerbur i en vecka då så jag kan ta med mig honom? Om jag använder spånet han hade innan i terrariumet. Så det fortfarande luktar hans revir? Vill inte att han ska bli stressad eller så. För då tar jag med honom till pappa. Sen när jag ska ill mamma får han bo hos min pojkvän. För efter mamma ska jag hem. Lämna presenter, så kan jag ju sova hos min pojkvän några nätter. Ior har vart hos min pojkvän några gånger förut under någots veckor. Men. Kommer han bli stressad om jag byter Bur och tar med honom någon annan stans. Men han får ha kvar samma spån. Kan städa en vecka innan jul och sen bara ta det till gallerburen? Hatar gallerburar. Men har sparat min till sånna här tillfällen. Den är 80x40. Hand terrarium är 90x50 :)

Annons:
UlrikaD
11/23/16, 6:04 PM
#1

Han kommer att klara jättebra att bo i en annan Bur några dagar. Du behöver inte behålla allt gammal spån. Dom vänjer sig snabbt. Men ha med hans hus och saker han är van vid.

Upp till toppen
Annons: