Annons:
Etiketthamster
Läst 835 ggr
CamillaS
2016-09-24 13:09

Sov så gott älskade lilla Freja

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I förr går bestämde sig min lilla Freja för att släppa taget från jordelivet. Hon gick ner mycket i vikt den sista tiden men åt och drack och var relativt pigg, men tillsut orkade inte hennes kropp med längre och hon somnade in i sitt hus.
Fina Freja, du och jag fick inte en lätt start med varandra, du var jätterädd för mina händer när jag skulle ta upp dig och du ville knappt ens veta av mig. Jag fick muta dig med massa gottis och prata och steg för steg blommade du ut och till slut litade du på mig så mycket att du klättrade upp för min arm helt själv. Sen dess var du som vilken annan hamster som helst. Du var en mycket nyfiken filur som älskade att vara ute och undersöka saker, soffan var nog favoritplatsen när du kunde krypa under filtarna och göra egna gångar där under. 😃❤️
Men nu kom kom tiden då din kropp sa stopp, den orkade helt enkelt inte göra mer för dig…
Älskade lilla vän du är väldigt saknad och jag hoppas du får det bra där borta på dom gröna ängarna tillsammans med Molle.
Sov så gott min fina lilla vän.. 😕💔

Annons:
Myrra
2016-09-24 13:12
#1

Så fin hon var.❤️

Beklagar sorgen.🌈

Halvdansken
2016-09-24 13:30
#2

Jag hade en hamster när jag var i tonåren (Hampe), och efter det hade vi hundar, hästar, fåglar och fiskar, och när jag flyttade hemmifrån mest katter. Jag är nu 55 år och levt med djur nästan hela livet.
Oavsett vilken sorts djur (jo - tom fiskar) så har de sörjts när de dör. 
På nåt sätt är det ju det finaste minnet, de har varit älskade.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

-Hamster-
2016-09-24 15:00
#3

Beklagar <3

CamillaS
2016-09-24 16:21
#4

Tack alla! 😕❤️🤗
#2 Håller helt med dig. ❤️

tiger tok
2016-09-24 17:04
#5

Beklagar verkligen sorgen, det är hemskt!! Vila i frid finaste lilla Freja!!

Jelly the hamster
2016-09-24 20:29
#6

Beklagar sorgen jag med…😭Jag sa ett sista förväl till min guldhamster Bildo för ett år sedan den 28 oktober 2015. Han var även min första hamster jag någonsin haft. Var glad för den tiden ni har haft och inte ledsen för att den tiden är över. ❤️

Annons:
CamillaS
2016-09-25 10:36
#7

#6 Precis, man får försöka tänka på alla bra stunder när detta händer.
Don´t cry because it´s over. Smile because it happened. ❤️

AnnaCDSG
2016-09-26 22:07
#8

Beklagar sorgen ❤️ Hon var jättefin!

Upp till toppen
Annons: