Annons:
Etikettkinesisk
Läst 1120 ggr
Lovsis
8/28/16, 3:51 PM

Kinesiskhamster uppfödare?

Hej! :) 

Jag har börjat fundera på att köpa en Kinesisk hamster nån gång i framtiden och har börjat letat lite efter uppfödare som föder på kinesiksa hamstrar men jag hittar en men den är i trollhättan och jag bor i stockholm. Så vet ni nån som föder upp kinesika hamstrar någonstans i närheteten av där jag bor så kan ni ju ta och skriva det här! ;) 

Och sedan undrar jag vad ni tycker är bästa buren för en Kinesisk hamster?

Annons:
Cireea
8/28/16, 4:05 PM
#1

Tyvärr är det ont om uppfödare av Kinesisk hamster. 😕


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

UlrikaD
8/28/16, 5:05 PM
#2

Vet inte om Ronja/Flingans planerar fler kullar. Hon finns i Köping. Sen finns det en tjej som heter Maria här på forumet, men det kanske är hon som bor i Trollhättan? Jag har en duna fun till min tjej. För till skillnad från guld och dvärg så klättrar och busar dom ganska mycket, och har balansen att göra det. Hade en stor samla förut men hon verkar föredra att kunna springa upp och ner i trappor. Och gömma mat i röret;)

[Howres]
8/28/16, 5:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Min lilla kines kommer från en tjej i Örebro, hon har dessvärre ingen hemsida men kan skicka hennes namn i PM, Vet inte om jag bör skriva ut det här. Jag rekommenderar ett större terrarium, det är helt rymningssäkert och den blir inte lika rädd eftersom man kommer in i buren från sidan istället för ovanifrån. Min lilla kille är väldigt blyg men otroligt mysig! Rekommenderar verkligen kineser, det är nog min favorit art♡! Här är en bild på min lilla Aiden :)

UlrikaD
8/28/16, 5:13 PM
#4

#3 Det är nog Maria. Ringer en liten klocka att hon nog bodde i Örebro.

Cireea
8/28/16, 8:23 PM
#5

#2 Ronja alvar inte på kineser längre då det är så pass svårt att få in nya avelsdjur. Hon har bara en hane kvar nu.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Roonja
8/29/16, 1:52 PM
#6

Jodå! Jag planerar kull Erica, väntar bara på en hona till min Mio.

Finns i köping Lovsis :)

#3 Din kines är efter mina uppfödningar, kul att se, så fin :)

Annons:
Cireea
8/29/16, 2:40 PM
#7

#6 Aha, du har inte uppdaterat mig!! 😮 Sist vi pratade om din kinesiska avel sa du att det inte skulle bli något mer på grund av det dåliga utbudet. 

Nu måste jag ju skriva till dig på FB .. 😇


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Roonja
8/29/16, 3:16 PM
#8

#7 Japp, motvilligt såg det ut så pga det lilla antalet vi har! Haha fick ditt meddelande <3

Cireea
8/29/16, 3:48 PM
#9

#8 hihi 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: