Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 852 ggr
corneliaoja
8/1/16, 11:09 PM

Hamster dricker inte

Jag köpte min guldhamster idag efter lunch. Han äter och bajsar men han dricker inte!! Jag har testat att sätta i en skål också men det funkar inte. Snabb hjälp behövs! Vad ska jag göra för att han ska dricka?  är det bara att han är stressad av sitt nya hem eller något sådant? hjälp! 

Annons:
Cireea
8/1/16, 11:12 PM
#1

Ta det lugnt, hamstern dricker när den är törstig. 🙂Du har precis fått hem honom så du bör låta honom komma till rätta i sitt nya hem. 

Jag ändrade också din rubrik då rubriker såsom "hjälp fort!" inte säger så mycket om vad inlägget handlar om och är lite missvisande. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

corneliaoja
8/1/16, 11:16 PM
#2

#1 okej tack! jag kan mycket om hamstrar men jag hade faktiskt ingen aning om hur länge det tar innan de måste dricka. men jag har förstått att det inte är några stora mängder som behövs i alla fall. återkommer imorgon om fler problem återstår! 😅😅

Namiko
8/1/16, 11:25 PM
#3

Hamstrar behöver inte dricka mycket alls och det är större chans att dom gör det på natten när du inte ser. Det tog flera veckor innan jag såg min hamster dricka första gången eller märkte att det försvann vatten ur flaskan. Ger du dessutom grönsaker så får han i sig vatten från dom och behöver därmed dricka mindre.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

corneliaoja
8/1/16, 11:30 PM
#4

#3 joo, jag i såg det haha. hörde för bara någon minut sedan att han drack. han måste ju haft en stressig och jobbig dag, stackarn. 😞

Upp till toppen
Annons: