Annons:
Etikettguldhamster
Läst 751 ggr
[Kokosoljan]
7/25/16, 6:14 PM

Sökes unge

Nu är Bur och inredning klart! Fattas bara en Hamster. Är det ingen i Östergötlands trakten som har ungar? Har inte möjlighet att resa långt! Ska dock upp till sthlm 2-4 september så det skulle också funka.

Annons:
Hamsternsara
7/25/16, 9:59 PM
#1

Svenska Hamsterföreningen har en lista på uppfödare runt om i landet. :) kolla in den!❤️

lilly💕
7/29/16, 2:22 PM
#2

Verkar inte finnas jättemånga hamsteruppfödare i Götaland! Söker också hamster, men jag kanske måste köpa från en djuraffär! 😁

Evovva
7/29/16, 10:24 PM
#3

#2 Köp inte i zooaffär. Leta efter uppfödare i närområdet. Finns ingen där brukar transport alltid lösas. I Östergötland finns Linda Be- Bopz Vet inte om hon har ungar nu men värt att kolla upp.

[Kokosoljan]
8/17/16, 2:50 AM
#4

Söker fortfarande en liten kompis :) ingen i Östergötland som har ungar? Eller i sthlm som har ungar leveransklara i början av september? (2-4 september är jag nämligen där) Färger jag söker: gärna åt det mörkare hållet. Guld hade varit att hittat en normalfärgad hona <3

Mrsarrow
8/17/16, 5:17 AM
#5

Be bopz finns i Vadstena och har en kull på gång med bland annat normalfärgat nu i slutet av augusti :-)

UlrikaD
8/17/16, 8:03 PM
#6

Jag bodde ju inte i Östergötland utan Töreboda. Men jag har flera nf honor i min kull som är 2 1/2 vecka gamla nu.

Annons:
Mrsarrow
8/17/16, 8:09 PM
#7

Jag ska till Östergötland i mitten av September och skulle kunna hjälpa till med transport från Ulrika t.ex. :-)

Upp till toppen
Annons: