Annons:
Etiketthybrider
Läst 1185 ggr
LinneaPuh
7/22/16, 10:16 PM

Knöl på doftkörteln

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad kan detta vara? Han är lite infekterad, tvättar det varje dag. Men vad är knölen där? Märkte den idag… Kan det vara pga att det är infekterat?

Annons:
LinneaPuh
7/22/16, 10:30 PM
#1

Det röda är en liten knöl

Alvis*
7/30/16, 10:44 AM
#2

Jag vet ärligt talat inte vad det där är. Han kan ju ramlat och sen blivit ett infekterat. Jag tycker att du ska gå till en veterinär eftersom att det i värsta fall kan vara en tumör… Men förhoppnings vis är det inte det. Lycka till!❤️

Alvis*
7/30/16, 10:44 AM
#3

Jag vet ärligt talat inte vad det där är. Han kan ju ramlat och sen blivit ett infekterat. Jag tycker att du ska gå till en veterinär eftersom att det i värsta fall kan vara en tumör… Men förhoppnings vis är det inte det. Lycka till!❤️

Alvis*
7/30/16, 10:44 AM
#4

Jag vet ärligt talat inte vad det där är. Han kan ju ramlat och sen blivit ett infekterat. Jag tycker att du ska gå till en veterinär eftersom att det i värsta fall kan vara en tumör… Men förhoppnings vis är det inte det. Lycka till!❤️

Alvis*
7/30/16, 10:44 AM
#5

Jag vet ärligt talat inte vad det där är. Han kan ju ramlat och sen blivit ett infekterat. Jag tycker att du ska gå till en veterinär eftersom att det i värsta fall kan vara en tumör… Men förhoppnings vis är det inte det. Lycka till!❤️

Alvis*
7/30/16, 10:45 AM
#6

😂 råkade posta 4 gånger sorry.

Annons:
Accalia
8/1/16, 12:53 AM
#7

Har inte han haft en knöl under hakan också? Är det inte bäst att ta han till veterinär för att se så det inte är något ofarligt? Ifall att?

Upp till toppen
Annons: