Annons:
Etikettguldhamster
Läst 880 ggr
Mosten
6/30/16, 1:59 PM

Kizuna (Zandrina) jag vill få tag på dig nu!!

Har försökt att få tag i dig på alla sätt som går sms:se, ringt, varit hemma hos dig och messat dig, så försöker även här då jag vill få hem min hamster Eyos Onyxia. Du är Fodervärd åt henne och du vet att jag skulle ta hem henne så småningom. Men eftetsom du inte uppdaterar mig som du lovat känns det inte okej, så hon ska hem nu. Snälla var vänligen hör av dig till mig så min goa Onyxia får komma hem igen!

Annons:
ÄlskarHamstrar12
6/30/16, 5:19 PM
#1

Vilken dålig stil av henne :(

Miikaeela
6/30/16, 5:42 PM
#2

Verkligen dålig stil!! Inte okej!

[Wickedwoman]
6/30/16, 8:55 PM
#3

Hoppas du får tag i henne! Jag hade blivit nervös om hon inte svarar..

Mosten
6/30/16, 10:41 PM
#4

#3 är orolig hela tiden, kan inte släppa tankarna om hur Onyxia har det❤️ Min magkänsla känns nu tyvärr dålig😢Därför har jag till och med åkt till adressen där hon bor, men ingen öppnar. Jag kan ju hoppas att det finns en orsak och att Onyxia har det bra och inte sitter ensam. Men ju längre tiden går ju mer tveksam blir jag

Tess21
7/1/16, 12:18 AM
#5

usch så himla dålig stil hoppas du får tag på henne :c

👻🌛

[Howres]
7/1/16, 1:06 AM
#6

Har ni skrivit kontrakt? Isf kan du ju anmäla det till polisen. Hoppas du får hem lilla Onyxia ♡

Annons:
Mosten
7/2/16, 8:30 PM
#7

Verkar omöjligt att få tag i fodervärden. Känner mig så ledsen😢Vad har hänt och hur har Onyxia det? De är de som känns så tungt, jag vill att hon ska må bra och jag vill få hem henne!

HamsterLinnea
7/3/16, 5:56 PM
#8

Jag är säker på att Onyxia har det bra. MEN jag tror att du kan polisanmäla det. Du kan iaf testa att polisanmäla att din fodervärd åt din hamster ej är kontaktbar, att du varit hemma hos henne men ingen öppnar osv. Hoppas polisen tar det på allvar! Lycka till. PS. Jag gjorde en iFokus användare bara för att kunna svara på denna tråd. Hoppas verkligen att det går bra med Onyxia!

Miikaeela
7/3/16, 11:30 PM
#9

#7 förstår att det är jobbigt! Jag skulle vara helt förtvivlad om det gällde något av mina husdjur! Vi kan bara innerligt hoppas att ingenting illa hänt henne. Du kan ju försöka polisanmäla som #8 skriver och bara hoppas på att polisen tar det som vilket husdjursärende som helst. Risken finns dock att de inte tar det på allvar pga. Att det är en hamster. Tråkigt nog så verkar inte dessa små underbara varelser klassas lika högt som en hund eller katt. Jag och Millie håller tummar och tassar för att du får hem Onyxia!! <3 Om jag skulle haft möjlighet till det så skulle jag personligen åka hem till denna Zandrina och campa där tills hon faktiskt skulle dyka upp!

Mrsarrow
7/4/16, 9:10 AM
#10

Det låter ju märkligt… Har du varit hemma hos henne alltså men ingen öppnade? Hon kanske är borta över sommaren? Oavsett borde man ju svara på sms och samtal om inget har hänt…

Cireea
7/4/16, 3:52 PM
#11

TS har fått tag på Kizuna! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Mosten
7/4/16, 4:15 PM
#12

Onyxia är välbehållen och mår bra❤️ Fodervärden fick syn på iFokus att jag sökt henne. Hennes telefon är trasig därav anledningen att jag inte fått tag på henne. Tur iFokus finns och tack alla för stöttningen. Inga sura miner åt Fodervärden eftersom det är inget hon rått för och nu vet vi ju alla orsaken🌸

HamsterLinnea
7/4/16, 6:21 PM
#13

Åh vad bra! Vad skönt att det ordnade sig med Lilla Onyxia! Hälsa Onyxia från mig :D

Annons:
Mrsarrow
7/5/16, 5:32 AM
#14

Skönt! 😀

Upp till toppen
Annons: