Annons:
Etikettbildtråd
Läst 582 ggr
Emmaslindh
2016-05-30 19:22

Adrians bildtråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag ringde min mamma mig när jag var på jobbet. Hon hade en på sitt jobb vars barn tyvärr hade visat allergi emot den hamster de hade köpt för två månader sedan och hon hade frågat mamma om inte jag skulle vara intresserad av honom. Då det inte blev något av de hamstrar jag hade hoppats på kunna köpa i helgen, så kände jag att ja, varför inte. Och det var kärlek vid första ögonkastet när jag fick hämta honom, så jag är fruktansvärt glad över att jag inte sa nej som jag funderade på att göra. 

Detta är alltså lilla Adrian, född den 2/3 - 16. Han saknar stamtavla då de tydligen köpt honom ur en annons på blocket.  Men vad gör det mig, han är ju såå bedårande! Hoppas bara att han får vara frisk hela livet! 

Just nu bor han i en stor gallerbur som är 84 cm lång och 48,5 cm bred. Just nu verkar han inte visa något intresse av att klättra eller bita på gallret men om han börjar kommer jag köpa en SAMLA låda direkt istället.

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Annons:
Emmaslindh
2016-05-30 19:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Har bara fotat han lite med telefonen nu, vill inte komma och störa med stora kameran 🙂 så passade på att sno lite bilder medans han satt och åt 😃

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Emmaslindh
2016-05-30 19:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

😍

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Myrra
2016-05-30 19:39
#3

Vilken söt liten kille!❤️

Emmaslindh
2016-05-31 21:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

idag fick grabben testa på att komma upp lite, bara en kort stund dock och på hans villkor då han inte verkar ha varit speciell mycket hanterad :) men han kliver upp i handen själv iaf om man bara har tålamod (tog 1h…) och han kommer gärna fram och tar godsaker ur handen så han blir nog lätt att få tam :) I helgen tänker jag låta han komma ut i lekhage och då ska jag fota ordentliga bilder med systemkameran :)

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Amun-Ra
2016-06-01 22:16
#5

Sicken sötnos 🙂

 BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Katniss
2016-06-02 06:14
#6

😍

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Emmaslindh
2016-06-02 21:59
#7

Tack, visst är han! Faller mer och mer för varje dag :)

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Upp till toppen
Annons: