Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster

Mer mat per dag?

2016-05-16 20:10 #0 av: [eliinmeyer]

Hej, jag brukar ge min hamster 2 teskedar mat per dag, han brukar äta upp allt, lämnar inte kvar i huset eller någon annanstans i buren eller så, men borde jag öka, ge han mer? Jag tänkte inte direkt 3 tsk men kanske 1 msk istället?

Anmäl
2016-05-16 20:49 #1 av: Besthamster

2 teskedar låter lite lite.

Hamstrar ska ha fri tillgång till sitt foder, lycka till :)

Anmäl
2016-05-16 20:54 #2 av: [eliinmeyer]

#1 jag tror han brukar liksom stoppa in maten i sina kinder och så går han till sitt hus och äter där, så jag är rädd att jag kanske övermatar honom om jag ger för mycket? För att han tar allt man ger honom och äter upp det osv

Anmäl
2016-05-18 14:27 #3 av: Moast

Hamstrar äter tills dem är mätta, ge honom en matskål med mat och fyll på när det behövs:) ge även färska grönsaker som morot, gurka, röd paprika, ärtor osv :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.