Annons:
Etikettguldhamster
Läst 1023 ggr
fannybany
2016-04-23 21:49

Besprutning?

Åh! Har lite ångest. Min hamster som vanligtvis är den spralligaste i världen har betett sig annorlunda de två senaste dagarna. Hon bajsar jättelöst och är lite halvslö. Hon springer i hjulet men när jag har henne ute så sitter hon bara still. Vanligtvis brukar jag ha något problem med att stoppa ner henne i buren genom lilla luckan (vi tränar på det succesivt). Hon brukar studsa o vilja hoppa ned själv, men idag satt hon helt still i min hand o lät mig sätta ner henne försiktigt, innan hon gick o sprang i hjulet. Hon är ca 4 månader o detta har aldrig hänt förr. Jag har min aning om vad som kan ha hänt. Förra helgen la jag in en bit vattenmelon till henne. Med SKAL min dumma nöt. Kanske 5x2 cm stor. Hon var inte intresserad o när jag skulle släcka o säga godnatt glömde jag ta ut den. Nästa morgon var hela borta. Är livrädd att hon fått i sig massa besprutningsmedel!!! Klarar dessa små kroppar att bryta ned detta :'( o varvör har det gått nästan en vecka innan symptom? Jag har inte ändrat något annat i buren så detta är den enda rimliga förklaringen. Wad skulle ni gjort?

Annons:
Mini Moo
2016-05-09 22:25
#1

Kontakta veterinär kanske……. Vänta ett tag till forsätter det eller blir sämre så kontakta veterinär

91Marran
2016-05-10 08:34
#2

Ring veterinären! :-)

Mvh
Mig

HamsterLinnea
2016-07-06 23:17
#3

Har hon blivit bättre?

HamsterLinnea
2016-07-06 23:17
#4
Upp till toppen
Annons: