Annons:
Etikettguldhamster
Läst 1173 ggr
fannybany
4/16/16, 12:34 AM

Vad för vattenflaska

Har en liten vattenflaska (finns i de flesta affärer i olika färger, billig) till min hamster o är inte alls nöjd. Hon måste jobba som en galning för att få ut vattnet o jag känner själv att den är riktigt seg. Visst att det kanske inte ska rinna ut jättemycket men jag vaknar varje gång hon dricker på natten av oljudet. Hur är era? Vad har ni för några?

Annons:
[AnimeV4]
4/16/16, 12:40 AM
#1

Jag har aldrig haft problem med någon vattenflaska, men när vi köpte en på Granngården var den exakt likadan. Det var något fel på den, så du bör byta den/köpa en ny och se om den är bättre. Jag har haft 6 felfria flaskor. Det märkliga med vår flaska var att det rann bra när man inte hade delarna ihopsatta. Testa att skruva av korken och hälla vatten i den medan du petar på en liten del av kulan så att det inte täpps för att se om det rinner bättre än när den är ihopsatt!

Cafesinner
4/16/16, 3:26 PM
#2

Jag har sugproppsvattenflaska pga akvarium och har aldrig haft något problem med dem.

[lillelull]
4/16/16, 4:01 PM
#3

Jag har flaska som heter drinky, brukar vara den som följer med till duna burar men jag har köpt den lös

Upp till toppen
Annons: