Annons:
Etikettguldhamster
Läst 989 ggr
Miikaeela
4/8/16, 11:48 AM

Transporthjälp hamster

Hej alla hamster vänner :) Det är så att jag fastnat för en långhårig hamster hane som finns i Göteborg och är leverans klar om ca 2-3 veckor. Problemet är att jag bor i Uppsala….. har kikat på tåg priser och dom är ju sky höga. Undrar då om det finns någon vänlig skäl här som ska ner mot Göteborg eller uppåt i Sverige som skulle kunna tänkas hjälpa mig??? Har verkligen fastnat för den här lilla killen och han är tingad av mig redan <3. Eller om någon bara skulle kunna ta sig lite lite längre upp i landet så man slipper höga kostnader för tåg och slipper åka så långt. Kan ses var som helst ca. 2-3 timmar från Uppsala. Kan självklart erbjuda ersättning till hen som skulle kunna hjälpa mig. :)

Annons:
Cireea
4/8/16, 12:02 PM
#1

Ändrat rubriken till en mer passande! 

Tänk på att "HJÄLP!!!" inte tillför något, försök istället att använda en passande rubrik som visar vad inlägget handlar om. 🙂

//Admin


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Mosten
4/8/16, 5:10 PM
#2

Ev. ska min son upp till mig i Ludvika valborgshelgen och kanske kan ta med den till mig och du hämtar här, är 17 mil Uppsala-Ludvika. Isf får hamstern lämnas hos min son, tror inte han är så intresserade av att åka runt eftersom han kommer frakta några hamstrar för mig också den helgen när han ska tillbaka till Göteborg. Är det en Guldhamster isf vill jag veta vart den kommer ifrån och att de är säkert ang. sjukdomen Papova,

Men det är inte bestämt helt säkert ännu🙂

Cafesinner
4/9/16, 5:51 PM
#3

Jag har motsatta problemet då jag bor i (närheten av) Göteborg och har hittat en hamster i Uppsala x)

cleia80
4/9/16, 9:07 PM
#4

Kolla på Djurtransport, det brukar lösa sig ganska snabbt med transporter.

Lycka till!

Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com

Miikaeela
4/10/16, 11:17 PM
#5

#2 tror inte uppfödaren har lust att åka runt :/ #3 då jag inte får nåt svar och tågbiljetterna är så billiga just nu för MTR express så lär jag och en kompis ändå åka ner till Göteborg över dagen :) Jag bor ju strax utanför Uppsala så skulle kunna ta med din hamster för en mindre ersättning? :D #4 har skrivit där med :((

Miikaeela
4/10/16, 11:18 PM
#6

Eller om du planerat åka upp till uppsala och kan ta med min lilla kille? ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: