Annons:
Etiketthamster
Läst 1350 ggr
LinneaPuh
2016-04-02 00:55

Olämplig mat?

Min liklebror smsade för ett tag sen och sa att han hade get bananpannkaka yill ior med KAKAO I!!!!!! Hjälp, vad ska jag göra?? Jag är inte hemma, han säger att lillen sover….. Ingen veterinär har öppet så kan inte ringa någon :( Kommer han dö? :(((((

Annons:
[eliinmeyer]
2016-04-02 00:59
#1

Har för mig att det finns kliniker som ska ha öppet dygnet runt för de som behöver hjälp akut, men kanske be någon hålla koll så hans beteende inte ändrar sig och åk in till veterinär snarast du kan :) googla runt lite på hamstrar och kakao och se vad det står så kanske du får en mer tydlig bild på hur seriöst det är. Har ingen erfarenhet själv men försöker hjälpa ändå :) Hoppas allt går bra med honom <3

LinneaPuh
2016-04-02 01:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
Bill&Bull
2016-04-02 02:26
#3

Tror inte det behöver vara så allvarligt om det hände vid ett tillfälle samt i liten mängd. Om hamstern verkar må som vanligt dessutom

||My Love For Animals Is Immortal||

[Clifford5sos]
2016-04-02 02:53
#4

Det behöver inte vara så farligt som man tror, oroa dig inte så mycket och kolla imorgon.

Deviance
2016-04-06 00:26
#5

Tror inte heller det är så farligt. Har haft en hamster som fick i sig en hel ruta marabou när jag var liten och han levde tills han dog av ålderdom. Men va bara uppmärksam på om han mår dåligt, dricker och äter :)

____________

hamstrar & fotografering

Upp till toppen
Annons: