Annons:
Etiketthamster
Läst 630 ggr
emmelii
2016-03-28 09:50

Inredning

Har fått så otroligt mycket inspiration till att inreda min hamsterbur tack vare alla fina trådar som finns här där ni har lagt ut så fina bilder på era burar😍 Jag vill tills nästa gång jag grejar i buren inreda med allt möjligt! Stenar, pinnar, löv mm. Vill att det mesta ska kunnas plocka utifrån så det blir så naturligt som möjligt. Vad föredrar ni att ha? Och vad är big no no's att ta in i buren?🙂

Annons:
LinneaPuh
2016-03-28 12:50
#1

Jag tar in stenar, pinnar och ibland små stubbar :) Men öägger allt i frysen 24 timmar innan bara ifall att :)

emmelii
2016-03-28 14:45
#2

#1 Okej! Vet du nått om löv? Vissa kanske är giftiga? 😐

LinneaPuh
2016-03-28 18:32
#3

Löv vet jag faktiskt inte, viss kn ju vara giftiga.. Samma sak som vissa blommor.. Har ingen aning om vilka tyvärr :/

emmelii
2016-03-28 18:36
#4

Har nyss varit ute på gården och plockat ihop en påse med pinnar, stenar, gräs och löv. Löven är torkade som har fallit ifrån träden, det borde väl fungera? Och gräset är vanligt gräs som finns på gräsmattor så det bör väl inte vara någon fara med det? Funderar Har slängt in allt i kylen nu där det får stå 24h innan jag ska börja fixa Glad

[eliinmeyer]
2016-03-28 19:07
#5

#4 om du vet vad för träd löven kommer ifrån så de inte är giftiga? Om du inte vet vilket träd så skulle jag avstå från löven. Sen kan du ju googla om det finns några speciella löv från något speciellt träd som man vet att det inte är farligt så kan du ju försöka med dem. :) Sen tror jag frysen är bättre än kylen då jag tror de dödar fler bakterier och så. Stenar tror jag man kan koka eller skrubba och låta ligga i varmt vatten plus tvål och sen tvätta rent så borde den funka utan att man använder frysen :)

emmelii
2016-03-28 21:30
#6

#5 Oj skrev jag kylen menade frysen haha. Ska kolla upp löven! De är från alträd. Okej tack så mycket att du berättar! 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: