Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
Guldhamster

vilken färg?

2016-03-27 13:36 #0 av: [Saltpinne]

Kan någon svara på vilken färg denna hamster är?
Den är jätteljus för att vara creme tycker jag och har röda ögon. Men det kanske är creme ändå?
Vitt band över magen.
Tacksam för svar. =)

Anmäl
2016-03-27 14:37 #1 av: Mrsarrow

Den är vit skulle jag säga ☺
Jämför med min tjej Molly som är vit, men svartögd ☺

Anmäl
2016-03-27 14:57 #2 av: [Saltpinne]

Han är dock inte helt vit. Men kanske kallas vit ändå? =)

Anmäl
2016-03-27 15:00 #3 av: Mrsarrow

Zoomade nu och såg att han ju är bandad ja precis som du skrev! 😀
Offwhite bandad kanske? 😊

Anmäl
2016-03-27 15:14 #4 av: [Saltpinne]

Ja offwhite verkar stämma! Tack =)

Anmäl
2016-03-27 15:54 #5 av: Roonja

Har du bild från sidan? Antingen offwhite rödögd bandad korthår eller silvergrå rödögd bandad korthår :)

Anmäl
2016-03-31 19:55 #6 av: [Saltpinne]

=) här är från sidan

Anmäl
2016-04-01 16:02 #7 av: Roonja

offwhite rödögd bandad korthår :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.