Annons:
Etiketthamster
Läst 774 ggr
Ellrose
2016-03-16 18:46

handla på zooplus?

Hej skulle någon här rekommendera zooplus?🙂

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Annons:
[lillelull]
2016-03-16 18:50
#1

Handlar mycket där, det enda jobbiga är om något ex går sönder så måste man hålla på och skicka massa bilder och vara väldigt på deras service men annars så bra, inte haft problem med leveranser eller något så direkt. Billigt och deras kundservice är nu även på svenska, lite jobbigt när den var på engelska, då de ibland talade ganska dålig engelska så det var svårt att få sig förstådd men de har bättre service nu. 
Så ja bra betyg men jobbigt om något går sönder och man behöver använda garanti eller ex skicka tillbaka något då får man ombesörja med kartonger och fixa  med att de ska hämta upp och det hos en och vara hemma hela dagen och vänta på att de kommer och hämtar paketet.

Carmarino
2016-03-16 19:07
#2

Väntar precis på en leverans från dem, för den första leveransen försvann under transporten, så nu har de skickat en ny omgång. All konversation har varit på svenska så det har inte varit svårt kontakta dem. De har varit väldigt tillmötesgående och bett om ursäkt för förseningen, även om det nog inte är deras fel utan Postnords.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Djurmanniskan
2016-03-16 19:11
#3

Jag älskar Zooplus, har beställt där massvis av gånger!😍

Ellrose
2016-03-16 19:37
#4

ok . jag vill köpa matskålar där ifrån och tänkte att dom kanske skulle gå sönder om man skickar efter.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Majaa12
2016-03-16 19:45
#5

Allt har varit bra och helt förutom denna http://www.zooplus.se/shop/produkter_efter_djur/hamstrar/191299/279374

Flera har fått en trasig redan från början, dom är inte så hållbara…

Antar att dom packar matskålar i något mjukt så det är nog ingen fara 🙂

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Ellrose
2016-03-16 20:18
#6

ok. då ska  jag fundera om jag ska beställa eller inte jag vill ju inte att sakerna ska vara trasig när dom kommer.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Annons:
[lillelull]
2016-03-16 21:36
#7

Jah har beställt en del keramik saker och inget har varit sönder. De packar med mycket bubbel plast runt om och även i lådan! Så d behöver du ej oroa dig för. Jag har haft saker som alltså gått sönder typ nån fjäder på en Bur och sånt men de har gått sönder hemma typ av ren otur. Men inte fått något som varit sönder. De va bara några trähjul som sprack men de va dåligt kvalité på de hjulen i allmänhet även de som var köpta i affären. Så du behöver inte oroa dig för söndriga varor.

Dvärgvädur
2016-03-17 12:59
#8

Rekommenderar det verkligen! Bra packat och inget trasigt, beställde samma som #5 vid ett tillfälle men den var hel. Inte för att det är det bästa men kan ha till en hamster haha men helt ok kvalité. Har beställt därifrån ett flertal gånger och är riktigt nöjd! Bra erbjudanden också.

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Ellrose
2016-03-17 14:53
#9

ok då ska jag se  vad jag ska ha. jag skulle ju bara ha fyra skålar och jag tror det var ett minimum på 299kr för minsta order. 

är det någon som har någon av dom här huset här???

(klätterborg för hamstrar) eller (tvåvåningshus för hamstrar)

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Dvärgvädur
2016-03-17 16:43
#10

Jag har båda! Tvåvåningshuset är min ena dvärgs favorit, hon har sitt matförråd i övre delen och sover i nedre. Det andra, klätterborgen, är dock väldigt litet och passar inte som sovhus till varken dvärg eller guld.

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Majaa12
2016-03-17 16:58
#11

#9 Dessutom får dom inte in nya "klätterborgar" innan 18:e april, bara så du vet 🙂

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Ellrose
2016-03-17 17:37
#12

#10 ok jag tyckte den med tvåvåning var fin.

#11 jag tror dom har dom kvar då dom är med på erbjudandet som jag har fått.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Majaa12
2016-03-17 19:54
#13

#12 Det är säkert flera som har fått erbjudandet då, så att det har blivit slutsålt ;) http://m.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/burtillbehor/kojor_hus/279197

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
Ellrose
2016-03-18 18:49
#14

#13 ok.

jag undrar om det vad för hamster som ska ha tvåvåningshuset och klätterborgen en dvärg eller guld??

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Upp till toppen
Annons: