Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

00. GULDHAMSTER ALLMÄNT 01 --- Avel, Genetik, Uppfödning 02 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 03. CAMPBELLS ALLMÄNT 04 --- Avel, Genetik, Uppfödning 05 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 06. KINESISK ALLMÄNT 07 --- Avel, Genetik, Uppfödning 08 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 09. ROBOROVSKIS ALLMÄNT 10 --- Avel, Genetik, Uppfödning 11 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 12. RYSK VINTERVIT ALLMÄNT 13 --- Avel, Genetik, Uppfödning 14 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 15. HYBRIDER ALLMÄNT 16 --- Avel, Genetik, Uppfödning 17 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 18. HAMSTER ALLMÄNT 19 --- Burar och tillbehör 20 --- Bildtrådar 21 --- Utställningssnack - Träffar 22 --- MH & Veckotävlingar 23 --- Minneslunden 24 - Andra Djur 25 - Off Topic 26 - Frågor till värdar / Om sajten 27 - Säljes, köpes och erbjudes 28 - Nyfiken i en strut
18. HAMSTER ALLMÄNT

handla på zooplus?

2016-03-16 18:46 #0 av: Ellrose

Hej skulle någon här rekommendera zooplus?Glad

Anmäl
2016-03-16 18:50 #1 av: [lillelull]

Handlar mycket där, det enda jobbiga är om något ex går sönder så måste man hålla på och skicka massa bilder och vara väldigt på deras service men annars så bra, inte haft problem med leveranser eller något så direkt. Billigt och deras kundservice är nu även på svenska, lite jobbigt när den var på engelska, då de ibland talade ganska dålig engelska så det var svårt att få sig förstådd men de har bättre service nu. 
Så ja bra betyg men jobbigt om något går sönder och man behöver använda garanti eller ex skicka tillbaka något då får man ombesörja med kartonger och fixa  med att de ska hämta upp och det hos en och vara hemma hela dagen och vänta på att de kommer och hämtar paketet.

Anmäl
2016-03-16 19:07 #2 av: Carmarino

Väntar precis på en leverans från dem, för den första leveransen försvann under transporten, så nu har de skickat en ny omgång. All konversation har varit på svenska så det har inte varit svårt kontakta dem. De har varit väldigt tillmötesgående och bett om ursäkt för förseningen, även om det nog inte är deras fel utan Postnords.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2016-03-16 19:11 #3 av: Djurmanniskan

Jag älskar Zooplus, har beställt där massvis av gånger!Kär

Anmäl
2016-03-16 19:37 #4 av: Ellrose

ok . jag vill köpa matskålar där ifrån och tänkte att dom kanske skulle gå sönder om man skickar efter.

Anmäl
2016-03-16 19:45 #5 av: Majaa12

Allt har varit bra och helt förutom denna http://www.zooplus.se/shop/produkter_efter_djur/hamstrar/191299/279374

Flera har fått en trasig redan från början, dom är inte så hållbara...

Antar att dom packar matskålar i något mjukt så det är nog ingen fara Glad

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus 

Anmäl
2016-03-16 20:18 #6 av: Ellrose

ok. då ska  jag fundera om jag ska beställa eller inte jag vill ju inte att sakerna ska vara trasig när dom kommer.

Anmäl
2016-03-16 21:36 #7 av: [lillelull]

Jah har beställt en del keramik saker och inget har varit sönder.
De packar med mycket bubbel plast runt om och även i lådan!
Så d behöver du ej oroa dig för.
Jag har haft saker som alltså gått sönder typ nån fjäder på en bur och sånt men de har gått sönder hemma typ av ren otur. Men inte fått något som varit sönder.
De va bara några trähjul som sprack men de va dåligt kvalité på de hjulen i allmänhet även de som var köpta i affären.
Så du behöver inte oroa dig för söndriga varor.

Anmäl
2016-03-17 12:59 #8 av: Dvärgvädur

Rekommenderar det verkligen!
Bra packat och inget trasigt, beställde samma som #5 vid ett tillfälle men den var hel. Inte för att det är det bästa men kan ha till en hamster haha men helt ok kvalité. Har beställt därifrån ett flertal gånger och är riktigt nöjd! Bra erbjudanden också.

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Anmäl
2016-03-17 14:53 #9 av: Ellrose

ok då ska jag se  vad jag ska ha. jag skulle ju bara ha fyra skålar och jag tror det var ett minimum på 299kr för minsta order. 

är det någon som har någon av dom här huset här???

(klätterborg för hamstrar) eller (tvåvåningshus för hamstrar) 

Anmäl
2016-03-17 16:43 #10 av: Dvärgvädur

Jag har båda! Tvåvåningshuset är min ena dvärgs favorit, hon har sitt matförråd i övre delen och sover i nedre. Det andra, klätterborgen, är dock väldigt litet och passar inte som sovhus till varken dvärg eller guld. 

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Anmäl
2016-03-17 16:58 #11 av: Majaa12

#9 Dessutom får dom inte in nya "klätterborgar" innan 18:e april, bara så du vet Glad

Mvh Maja  

Anmäl
2016-03-17 17:37 #12 av: Ellrose

#10 ok jag tyckte den med tvåvåning var fin.

#11 jag tror dom har dom kvar då dom är med på erbjudandet som jag har fått. 

Anmäl
2016-03-17 19:54 #13 av: Majaa12

#12 Det är säkert flera som har fått erbjudandet då, så att det har blivit slutsålt ;) http://m.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/burtillbehor/kojor_hus/279197

Mvh Maja  

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.