Annons:
Etikettroborovski
Läst 958 ggr
starfight
2016-03-13 22:14

kryp i underlaget

Hej!

Tycker jag inte hittar något om det jag tänker dra upp så vill gärna höra era förslag.

Vi köpte från djuraffären en träflis blandning som jag hunnit ha i buren ca. 3 dagar när jag märkte att det kröp i säcken något litet kryp? Tänkte föra tillbaka påsen och kräva ersättning, köper absolut inte spån därifrån mera, men nu vet jag inte riktigt vad vi ska ha i buren, har haft kutterspån men funderar på såna där katt pellets att ha i toa lådan. Stämmer det att de kan svälla om hon tar dem i kinderna? Hon små smakade nog på pappret å vi introducerade det så hon kanske vill göra samma sak med pellets.
tacksam för svar :))

Annons:
starfight
2016-03-13 22:20
#1

vill tillägga att jag läst att ni använder toa lätt, men sådant finns inte så vitt jag vet i finland, finns träpellets och i en djuraffär i en annan stad har jag hittat alspån men vill gärna ha nåt som hamstern kan gräva i :)

Evovva
2016-03-14 00:30
#2

Jag har haft alspån och det älskar hamstrarna  att gräva i. Just för tillfället har jag lättströ/ hampaströ från Granngården det är också bra att gräva i. Inget av det dammar när man använder det.

Upp till toppen
Annons: