Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 700 ggr
Ellrose
2016-03-13 17:03

HJÄLP MED BUREN

Hej. jag undrar om hur stort nät man kan ha i en hamsterbur? jag ska ha som dörrar och vill inte att dom ska smitta.

samt hur jag får fast en flaska i en Bur av trä? kan man använda såna där hängare som är med till dom genomskinliga man kan köpa?

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Annons:
Evovva
2016-03-13 18:00
#1

Jag vet inte hur dan Bur du har men jag skulle råda till att skaffa ett akvarium: Då behöver du bara skaffa ett fyrkantsnät och ha som lock. Har du foto på buren?

Ellrose
2016-03-13 18:08
#2

jag hr ej foto på buren. en kompis pappa håller på att bygga den till mig då jag såg någon som hade en träbur till hamstrar tror det var på dvärghamster i fokus. det var en billy bokhylla.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Evovva
2016-03-13 18:18
#3

Träbur är inte optimalt då träet kan börja lukta när det blir blött av urin. Och dom kan ju gnaga sig ur.  Men det är bra om du kan fixa bild och lägga upp så fort som möjligt så man kan komma med tips. Har lite svårt att se billybokhyllan framför mig.  Men till guld bör nätet inte vara större hål i än  ca 1 -1,5 cm dvärghamster ännu mindre.

Ellrose
2016-03-13 18:29
#4

jag tror att den var på dvh i fokus. fast är var det inte nät utan typ akrylglas.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Evovva
2016-03-13 19:08
#5

Kan inte hjälpa till om man inte får se bild. Kan inte leta reda på bild från annat inlägg  det är en omöjlighet.

Upp till toppen
Annons: