Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
avel,genetik,uppfödning,campbells

Kan man byta huset?

2016-03-10 15:06 #0 av: Sigriddittan

Min ryska dvärghamster har fått ungar och jag har insett att huset är alldeles för litet, kan man byta huset eller gör det bara hamstern stressad?

Anmäl
2016-03-10 15:07 #1 av: Sigriddittan

Ungarna är 4dagar gammla

Anmäl
2016-03-10 15:11 #2 av: VildaVittra

Finns det utrymme, så ställ in det större huset i buren också, så kan mamma hamster välja själv. Jag skulle inte plocka bort det befintliga huset, dock föder jag inte upp hamstrar. Glad

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2016-03-10 16:01 #3 av: Sigriddittan

jag gör det hoppas det funkar annars tar jag ut det igen

Anmäl
2016-03-11 11:05 #4 av: Roonja

Ta bort huset och bädda med massa papper nu så honan får göra ett eget bo. Känns tryckt för henne. Bara för att påpeka heter det vintervita dvärghamstrar. Troligen är din/dina hybrider :)

Anmäl
2016-03-12 00:00 #5 av: Sigriddittan

Den är inte en hybrid jag bara fick det fel det är visst en cambells dvärghamster 

Anmäl
2016-03-12 02:00 #6 av: Cireea

Har föräldrarna stamtavlor? 

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2016-03-12 14:25 #7 av: Sigriddittan

nej vi hittade henne i ett soprum så och vi har erfarenhet med hamstrar så vi satte upp en lapp och tog hand om henne men ingen har ringt

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.