Annons:
Etiketthamster
Läst 792 ggr
Ellrose
2016-02-21 13:30

letar hamster

Hej. jag skulle vilja ha flera hamstrar jag har en nu. Men jag skulle kunna tänka mig ta hand om en som har blivit gammal och som inte någon har plats för. till exempel om det är någon som har en uppfödning och som då har en hane eller hona som är för gammal för att paras.

jag har nu en rysk vintervit.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Annons:
91Marran
2016-02-21 21:33
#1

Titta på blocket eller facebook. Finns många som folk har tröttnat på.

Mvh
Mig

LinneaPuh
2016-02-22 00:16
#2

Om du bor i närheten i gustavsberg finns det en stackare i "gustavsbergs zoo". Han har vart där ganska länge, tror han är ett år. Han bodde hos en familj, men han blev lämnad tillbaka. När djuraffären fick tillbaka honom så stod han bara på sina bakben och skrek.. Personalen sa att familjen som hade haft honom typ "misshandlat" honom. Så han är livrädd för människor. Den familjen är anmäld för djurplågeri, men mer vet jag inte.. Jag önskar att jag kunde ta stackaren, men får inte för pappa :((((((( Tycker så synd om honom, går i till zoot minst en gång i veckan för att köpa syrsor till min bror eller fisk mat. Så kollar alltid till honom. Vill verkligen ta honom men får som sagt inte :((

LinneaPuh
2016-02-22 00:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här är en bild på honom!! Gustavsberg ligger i värmdö, vilket är stockholms län

[lillelull]
2016-02-22 02:16
#4

Fyfan för både vidriga onda djurplågande människor och fy fan för djuraffärer också de borde sluta sälja djur överhuvudtaget så att inte vilka människor som helst kan gå in och köpa djur och sen bara slänga ut de på blocket eller skita i dom.

Hade alla djur sålts via seriösa uppfödare hade verkligen sånt här minskat.

LinneaPuh
2016-02-22 11:20
#5

#4 Ja verkligen. Jag tycker så synd om djuren… Och att djuraffärer säljer tillbehör som är farligt.. Jag blir så sur när jag är där inne

[lillelull]
2016-02-22 12:51
#6

Ja verkligen de skitet totalt i att d är dåliga produkter, saltstenar, mat m socker å skit hamstervadd å hur mycket mer hemska dåliga saker å farliga leksaker listan är enorm

Annons:
[lillelull]
2016-02-22 12:52
#7

Lille stackaren hade gärna fått komma hem till mig men man vill ej stödja deras hemska zoo heller men vill ändå rädda honom

Upp till toppen
Annons: