Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
bildtråd

Alkemistin Peilimaailmanpyörä

2016-02-16 19:53 #0 av: Amun-Ra

För 4 dagar sedan dog min gammel gubbe LIttle Bear stilla av ålderdom. Att vara utan hamstrar i helt år går absolut inte. Innan jag såg mig om för 2 nya hamstrar så frågade jag min väninna först om hon kunde ge de två hamstrarna nya hem hos henne den dag jag åker till Australien, och det kunde och ville hon gärna. En av dessa killar är denna som jag har börjat kalla till Gambler, på grund av hans finska namn. Gambler är en ljuvlig långhårig cinnamon grabb föd 31 December 2015. Han är efter Wonderland's Xovie och under Alkemistin Llandegla.

Gambler
Anmäl
2016-02-16 19:56 #1 av: Amun-Ra
Gambler

Anmäl
2016-03-01 01:17 #2 av: Amun-Ra

Gambler kom hem idag och det skall firas med nya bilder...

Anmäl
2016-03-01 01:17 #3 av: Amun-Ra

Cool

Anmäl
2016-03-01 01:18 #4 av: Amun-Ra

Skrattar

Anmäl
2016-03-01 01:19 #5 av: Amun-Ra

Hjärta

Anmäl
2016-03-01 15:56 #6 av: Odette

Aww :)