Annons:
Etikettoff-topic
Läst 683 ggr
SandraKtm
2016-02-05 17:20

(K) Guldhamster sökes!

Hej allihopa! Jag heter Sandra och är 19 år. Jag har haft hamster till och från under hela min uppväxt, både dvärghamster och guldhamster så är hamstervan! Nu är det ett år sedan som min älskade guldis somnade in och känner varje dag en stor saknad efter en guldhamster! Därför söker jag just en guldhamster! Färg/långhår/korthår spelar ingen större roll. Vill gärna ha en hona men kön spelar inte heller någon större roll egentligen. Bara hon/han tycker om gos! Hos mig kommer hamstern få massa gos och kel, springa fritt, mycket Färskmat, en jättestor Bur och oändligt mycket kärlek. Finns alltså en risk att hamstern blir bortskämd😍 Hör av er om ni har en guldhamster till salu eller planerade kullar. Hoppas jag inte är för sent ute! Jag bor i Stockholm så ska helst vara i Stockholmsområdet. Har inte möjlighet att åka långa sträckor tyvärr. Mvh Sandra

Sandra och hamstern Memkis:)

Annons:
Cireea
2016-02-05 17:24
#1

Tänk på att det brukar gå att lösa med transport om du hittar en hamster/kull längre bort som du är intresserad av! 🙂 

Stockholm är ju en stad dit många åker, eller passerar, så det brukar aldrig vara problem att hitta transport till (och från) Sthlm. 👍 Och nu säger jag det här av erfarenhet då jag ofta har ungar som ska till olika delar av Sverige.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[evilewa]
2016-02-05 20:32
#2

#0 jag är uppfödare i Stockholm. Titta gärna in på min hemsida :-) Thulehills.com

Upp till toppen
Annons: