Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 944 ggr
Aja85
2016-02-01 08:46

Hamsterkiss bytt lukt

Hej! Min guldhamsters kiss har helt plötsligt börjat lukta planteringsjord (det är det första jag tänker på när jag luktar på det.) Han är ca 1 år och 9 månader. Hans kiss har alltid luktat skarpt, men nu har det bytt lukt. Han har ingen ny sorts mat fått. Han har haft urinvägsinfektion en gång, men jag minns inte att det luktade jord. Han har diabetes (vilket jag har vetat om i över ett år) och jag funderar på om det kan vara orsaken. För övrigt så äter och dricker han. Sover mycket, men det är ju vinter. Sköter sin päls och har inget "kladd" eller så i rumpan. Bajsar är inget problem det heller. Någon som också varit med om att hamsterns kiss har bytt lukt på det här sättet?

Annons:
Min Hamster Muffin
2016-02-01 18:13
#1

Ja! Jag tog honom till veterinären och kollade honom då de sa att det inte var farligt utan att jag bara skulle hålla koll på honom och efter någon vecka ( ungefär 3 veckor ) så luktade kisset som vanligt igen!😊

Min Hamster Muffin
2016-02-01 18:13
#2

Ja! Jag tog honom till veterinären och kollade honom då de sa att det inte var farligt utan att jag bara skulle hålla koll på honom och efter någon vecka ( ungefär 3 veckor ) så luktade kisset som vanligt igen!😊

Aja85
2016-02-02 06:53
#3

#1: Ok. Skönt att höra 🙂 Ringde till veterinären igår, och de sa att jag skulle avvakta en dag och se om det blev bättre. (Trots att hans kiss har luktat underligt i en vecka.) Om det inte blev det, så ska jag ringa idag igen, så vi lämna får ett urinprov. Är orolig som tusan. Tycker han är slö också 😕

Min Hamster Muffin
2016-02-04 16:56
#4

Skönt att höra att du tog mitt råd och jag håller tummarna för det bästa!

Upp till toppen
Annons: