Annons:
Etiketterinredningtillbehör
Läst 1508 ggr
[Zachapacka]
2016-01-31 14:42

erfarenhet av PWSS?

Någon som har erfarenhet av PWSS?

Bra eller dåliga?

  • Redigerat 2021-05-29 15:26 av Herveaux
Annons:
Mygohr
2016-01-31 14:50
#1

Jag har beställt där ett par ggr och varit nöjd😊

91Marran
2016-01-31 15:05
#2

De har varor som går att beställa som inte finns. De mejlade och bad om ursäkt samt sa att de kan komma in i början av Januari. Senast sa dem mitten av februari om jag har tur. Jag bad dem kolla upp en sak åt mig. De mejlade och sa att de skulle fråga sin leverantör näst kommande dag. Gått två veckor och de svarar inte på mina mejl. De delar inte upp ordern utan väntar tills de får in de rörringarna som saknas innan de skickar. Beställt i tidigt december och inte fått något än. Beställde på nytt i början på januari och det har inte heller kommit. Kommer när de känner för att packa och skicka skriver dem typ. Inte betalt ännu som tur är! Undvik pwss om du kan.

Mvh
Mig

annakarin_li
2016-01-31 15:27
#3

Måste nog bara säga bra saker om dem. Har beställt en del hamstersaker av dem som inte gått att få i affär och de har alltid haft dem tillhands samt skickat i tid. Gick också lätt att ringa och prata med dem. Annars kan du prova zooplus.se

[Zachapacka]
2016-01-31 17:38
#4

Det som är dåligt med zooplus är att man minst måste beställa för 300 och det tänker jag inte göra :)

VildaVittra
2016-02-01 00:47
#5

Jag har jättebra erfarenhet av PWSS, snabb leverans och trevlig kundkontakt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: