Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
burar,tillbehör,inredning

Hemmagjorda leksaker

2016-01-30 10:55 #0 av: [eliinmeyer]

Hej

Jag undrar om det är någon här som har ett bra tips på hur man kan göra en enkel hemmagjord hamstergunga?
Kom gärna med tips på andra leksaker man kan göra åt sin hamster :)

Anmäl
2016-01-30 11:00 #1 av: Mirre395

Hur menar du med gunga?
Menar du hammock?

Visa gärna bild!:)

Anmäl
2016-01-30 11:09 #2 av: [eliinmeyer]

Jag menar med en sån man hänger i taket, typ en planka och så kan man hänga den i gallret i taket typ :)
Så här ungefär, fast tror du/ni att det skulle funka med en vanlig kartonbit eller skulle den ge vika?

Anmäl
2016-01-30 11:18 #3 av: Mirre395

Är den stark funkar det nog men tunn kartong håller nog inte:/

Jag gjorde en ganska enkel och hållbar hammock/gunga i tyg.
Den blev väldigt omtyckt! Här är instruktionerna
:

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.