Annons:
Etikettguldhamster
Läst 825 ggr
RyuNeko
1/29/16, 7:21 PM

(K) Långhårig Guldhamster hane

Hej! Jag söker efter en ny Guldhamster då min älskade Amy fick somna in efter en hjärnblödning. Men åter till huvudpoängen med detta inlägg. Jag önskar en Guldhamster. Hemskt glad om stamtavla finns… Helst en långhårig hane av någon av följande färger: Blå Lavendel Dove Silverdove Silvermink Både satin och utan kan vara av intresse Gärna någorlunda lugn, inte bitig (smaka på fingrar är en sak men jag vill inte gärna blöda varje gång vi umgås.) trevlig och framåt är den ideala önskelistan jag har. Finnes: ett hem med gott om kärlek, mys, och enorm risk för att bli bortskämd. Ett stort akvarium att bo i, att få komma ut dagligen och berikning i buren varje vecka genom att saker byts ut och/eller flyttas vid städning. Hamstervan människa. Jag behöver eventuellt hjälp att ordna transport om uppfödaren bor utanför Östergötland då jag saknar körkort och bil. O Inte för långt bort för hamsterns skull. Med vänlig hälsning, en kärleksfull djurvän

Annons:
Be-Bopz
1/30/16, 8:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej.

Jag vet att detta går emot alla dina önskemål, förutom stamtavlan då :)

Jag har en silversobel bö kh hona här hemma, hon är ca 8 mån. Familjen hon flyttade till som bebis hade otur då en kompis till dottern i familjen skrämde henne rejält, efter det har hon bitit dottern i familjen. Hon flyttade tillbaka till mig för ca 2 v sedan, mig har hon inte gjort en antydan till att bita, däremot nafsat på min man.

Hon behöver en hamstervan djurvän som har tålamod och all den kärlek hon såväl behöver. Jag har egentligen inte tid eller plats att ha henne.

Aktiv och mkt söt tjej, mot mig är hon som sagt väldigt snäll.

Jag finns mellan Motala-Mjölby och kan hjälpa till med att köra henne om det skulle vara så :)

Hon är reggad med mitt prefix, Be-Bopz, registrerad uppfödare i Svenska Hamsterföreningen.

Hör av dig om det skulle finnas intresse, jag gjorde en chansning :)

RyuNeko
2/2/16, 8:48 PM
#2

Hej! Ja, det är nästan rakt mot mina önskningar, men hon är söt! Jag skulle vilja träffa henne först, innan jag fattar ett beslut, för det vore för olyckligt om hon tvingas flytta fram och tillbaka ännu en gång ifall hon och jag inte kommer överens eller om hon vill tugga på mig varje gång jag sätter ner handen. Det skulle vara hjärtskärande om så var fallet och inte för hennes bästa, tycker jag, så om vi kan ordna ett möte mellan mig och henne (och er, så klart!) så kan vi se vad som händer sen?

Be-Bopz
2/2/16, 10:09 PM
#3

Hej, ja då är det enklare om du kommer hit, för det blir svårt att åka iväg med henne och du ska försöka hälsa på henne, då blir hon bara stressad.
Maila mig så fortsätter vi där: linda.kaufeldt@gmail.com

Evovva
2/4/16, 1:08 AM
#4

Är det en syster till Viska Linda?

Be-Bopz
2/5/16, 4:51 AM
#5

Nej, hon kommer från U-kullen, hon heter Unknown Memory på stamtavlan :)

Upp till toppen
Annons: