Annons:
Etiketthamster
Läst 1625 ggr
Hamsternsara
1/18/16, 7:54 PM

Knöl under och över ögat

Hej! Vilken tur att detta forum finns! Norpan, min dvärghamster, har fått två rosa knölar, en yttepytteliten över ögat, och en större under. De är liksom rosa, och har lite fjun på (alltså pälsfjun). Om någon vill se bild så kan jag bifoga. Men just nu har jag ingen bild då Norpan är otroligt sprattlig och egentligen inte så handtam, hur jag än hållt henne i nu snart 1 år. Hon har aldrig blivit tam.. Hursomhelst, jag och pappa sköljde ögat igår kväll med en saltlösning (alltså en riktig, på sånna små tuber, som jag tror kommer från Apoteket) och nu ser det lite bättre ut idag. Jag har funderat på om det är en vagel hon har fått, men vill veta säkert från någon som kan. Ledsen för långt inlägg, men vill veta vad det är med min lilla tös öga<3 :(

Annons:
Cireea
1/18/16, 8:01 PM
#1

Om du vill veta säkert från någon som kan så ska du inte vända dig till ett forum utan åka med din hamster till en veterinär.🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Hamsternsara
1/18/16, 8:11 PM
#2

#1 Men jag undrar liksom om nån visste om det var något farligt innan man skulle fara iväg till vet ;) plus att Norpan är en så stressad hamster att hon aldrig skulle klara att bli hållen av ngn annan än mig.. Men det kanske är lättare att se vad det är för fel om jag skickar bild här?

Hamsternsara
1/18/16, 8:29 PM
#3

Inte så skarp men denna var den bästa jag tog…

Hamsternsara
1/18/16, 8:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4
Hamsternsara
1/20/16, 1:29 PM
#5

Putt

Upp till toppen
Annons: