Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 668 ggr
Min Hamster Muffin
1/17/16, 11:19 AM

Är det okej att använda detta sovmaterialet?

Tjenare alla hamsterägare! Jag har en liten fråga om man kan använda mjukt tyg till sovmaterial? Jag har gett min hamster toapapper, vadd men jag tog bort det akut! Och en kudde med lite toa papper till. Men han vill ändå inte sova i sitt hus…😥 Jag vet inte vad jag ska göra nu men jag vill bara fråga om man får använda mjukt tyg som sovmaterial? Blir väldigt tacksam för alla svar och jag ska försöka hinna med att svara!🐹

Annons:
Cireea
1/17/16, 12:48 PM
#1

Om tyget kan tråda sig så är svaret nej, varför använder du inte oblekt toapapper som du vet är säkert?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Min Hamster Muffin
1/17/16, 5:48 PM
#2

För att han inte gillar att ha toapapper i huset han bara drar ut det och släpper ut det från buren genom gallret. Och nej tyget är inte trådat.👍🏼 Tack för svaret Cireea!🙂👍🏼

Michaela98
1/17/16, 8:22 PM
#3

Hej! Min hamster va exakt likadan som din, vägrade ha toapapper i huset utan skulle absolut bygga sitt eget lilla bo, vilket kanske är det din hamster försöker göra haha? Min lilla vän hade en hörna där han drog ner allt möjligt! Jag använde ett strö som heter Carefresh att ha i huset också, mycket mysigt och skonsamt för hamstrar! Min älskade det över allt annat. Hoppas det här hjälpte lite :)

Min Hamster Muffin
1/28/16, 9:44 PM
#4

Okej det kan jag väll se om jag kan testa! Tack för svaret!💚 Michaela98

Upp till toppen
Annons: