Annons:
Etiketthamster
Läst 3909 ggr
LeeKnow
1/16/16, 3:41 AM

Hamster åt choklad!

Har min hamster lös på rummen och fick precis besök av henne i sängen, ser då att hon lämnar ett brunt spår efter sig och tar upp henne för att kolla vad som hänt. Då är hela munnen brun och jag märker att hela hon verkligen stinker choklad från en Alladin låda..     Fattar verkligen inte hur hon har fått tag på det då jag alltid kollar igenom och hamstersäkrar rummet innan hon får komma ut, och jag har då inte sett nån choklad..

Har ingen aning om hur mycket hon har ätit men hon är otroligt speedad (mer än hon brukar, men om det beror på det här eller för att hon inte fick springa igår vet jag inte) men hon verkar inte vara sjuk eller skadad överhuvudtaget..  Kommer hon dö?

  • Redigerat 3/3/23, 10:18 PM av Cireea
Annons:
thea_thea
1/16/16, 3:48 AM
#1

Hon kommer absolut dö, men kanske inte av detta. Släck lampor och sätt henne i buren med en filt över så kommer hon förhoppningsvis slappna av. Se till att hon dricker ordentligt, kindpåsarna kan klibba ihop så kolla det ibland.

Deviance
1/16/16, 12:59 PM
#2

Jag har haft en guldis som fick tag på en ruta marabou och överlevde och levde länge. Vet dock inte hur mycket han fick i sig men jag såg till att tömma hans hus och gömma efter han varit där i hopp om att kasta några rester. Jag har dock ingen koll på hur farligt det faktiskt är.

____________

hamstrar & fotografering

LeeKnow
1/16/16, 3:35 PM
#3

Hon verkar helt normal.. får se när hon kommer ut ikväll.. Hoppas att hon inte ätit utan bara stoppat i kindpåsarna och lagt i huset inatt

Besthamster
1/20/16, 7:24 PM
#4

Hur har det gått?

LinneaPuh
1/20/16, 9:47 PM
#5

Hur mår hamstern?

LeeKnow
1/21/16, 7:59 AM
#6

Pigg, och frisk som en nötkärna! :D

Annons:
Deviance
1/22/16, 8:48 PM
#7

Härligt! :)

____________

hamstrar & fotografering

A
3/3/23, 6:48 PM
#8

#4: Hej, min dvärghamster hitta en liten bit Oreo på golvet, jag vet inte hur mycket han hann äta men kommer han dö av det?
Han åt iaf inte mycket, och det var kex biten som han åt

91Marran
3/3/23, 7:29 PM
#9

#8: En gammal tråd. Gör en egen. :)

Mvh
Mig

hamsterr
3/3/23, 8:57 PM
#10

#8: det är många som inte är kvar på iFokus idag från 2016 så gör gärna en egen tråd och inte putta upp gamla! :)

Cindy ~2022-02-27~

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: