Annons:
Etiketthamster
Läst 630 ggr
emiliagronvall
1/12/16, 8:47 PM

Måste bara visa

Åh måste bara visa denna video med min hamster. Jag vet, jättetöntigt men jag är såååå stolt över honom. För typ två dagar sedan bara hoppade han upp i hjulet och sprang. Han hade inte brytt sig om det förut. Assåå åh det är så bra. För nu slutar han gnaga i taket så mycket och springer istället. Det ör toppen och han är så söööööt ju med hans lilla svans :))

Annons:
LinneaPuh
1/13/16, 10:08 PM
#1

Det kanske bara är jag. Och du kanske inte förväntade dig den här responsen.. Men tycker buren du har är för liten, och det där hjulet gnisslar som bara den. Vilket inte är bra för hamstern! Så smörj in det med lite olivolja så blir det skonsammare för lillen <3

91Marran
1/13/16, 10:13 PM
#2

#1 Du ser inte hela buren. Lite tidigt att dömma kanske?

Mvh
Mig

emiliagronvall
1/14/16, 7:35 AM
#3

#1 Jag vet jag anser att buren är ganska liten också men det där man ser är bara ett hörn vilket tar upp 1/8 av buren. Den är liten i jämfört med vissa andra burar men har har mycket sysselsättning i buren och tas ut väldigt ofta till mesta del den mesta va hans vakna tid. Dessutom ligger det en filt på buren som gör att den ser mycket mindre ut. Den lägger jag alltid på nån minut när jag lagt honom i buren för att han ska tagga ner lite efter att han vart ute för så fort han ser mig börjar han gnaga på gallret. Och ja den gnisslar men det är endast för att han springer så mycket snabbt och länge så att den flyttar sig och trycker mot en kant. Men jag kan absolut smörja in det även om den inte gnisslar när den inte stöter i något. Vad för olja ska man använda?

Denna kommentar har tagits bort.
[Howres]
1/14/16, 8:43 AM
#5

Åh vad söt hamster! :3

Hamsternsara
1/14/16, 2:09 PM
#6

Ååh min Doris på 1år har också börjat springa i sitt flying saucer som hon aldrig brytt sig om innan! :3

Annons:
Upp till toppen
Annons: