Annons:
Etikettrysk-vintervit
Läst 1476 ggr
Celviin
1/4/16, 2:05 AM

Blivit mycket mörkare

Jag köpte min hamster Celvin i höstas och då var han vit med lite ljusgråa inslag + sin nästan kolsvarta ål på ryggen. Jag vet inte om det är så att han tror det är sommar (sover med lampan tänd på nätterna) men han är otroligt mycket mörkare nu! Asså han är dominant mörkgrå/svart med bara några vita inslag nu.. Vad betyder det? Har han fel näring eller något? vet att de blir ljusare på vintern men visste isåfall inte att skillnaden var SÅHÄR markant. Han ser ut som en HELT annan hamster, fick en chock när jag såg honom. Har tyvärr inga bilder från före, och jag har inte kunnat tagit några nya nu då han "gått i ide" genom att sova bort större delen av dygnen/nätterna.

Annons:
Celviin
1/4/16, 2:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Såhär såg han ut innan, nu har han som en svart/grå rand över ögonen, som en rånar"sak" hahah!

Celviin
1/4/16, 2:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Här är han nu, hann nyss ta en bild när han skulle ut och äta

Celviin
1/4/16, 2:13 AM
#3
[Howres]
1/4/16, 12:24 PM
#4

Det är vinterpälsen :)

Stoodyear
1/5/16, 9:00 PM
#5

Så sött!!!! Det är helt klart att han sätter vinterpäls ;) i mitt tycke det allra gulligaste med vintervita!!

Bellie
1/5/16, 9:14 PM
#6

Haha, min ena vintervita går tvärtom, på sommaren blir hon vit och på vintern blir hon mörkgrå (hon är sapphire)

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Annons:
Celviin
1/6/16, 1:17 AM
#7

#4 jaha tänkte det haha! Tack så mycket :) #5 jaa min knasboll, alltid bildskön ;) jaa absolut, älskar den här mörka färgen han har nu :D #6 jaså? Tror min är mörkare för sommaren, men är inte säker hehe:)

Bellie
1/6/16, 12:14 PM
#8

Ja min hamster har nog fått om bakfoten ;D

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Upp till toppen
Annons: