Annons:
Etiketthamster
Läst 1015 ggr
ÄlskarHamstrar12
12/23/15, 6:15 PM

När vaknar era hamstrar?

När vaknar era hamstrar nu under vintern och hur mycket har det ändrat sig från sommaren?? Min hamster vaknar på vintern så sent som 12 och förut brukade han vakna typ 9 :D

Annons:
Cireea
12/23/15, 6:18 PM
#1

Mina vaknar runt 00 - 01, det varierar lite bland hamstrarna. 

På somrarna vaknar dom däremot mycket tidigare, kanske runt 19 - 20.  🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

ÄlskarHamstrar12
12/23/15, 6:21 PM
#2

#1 Då är det faktiskt ganska lika hos oss :D haha tycker nästan lite synd när man inte hinner ta ut dom pga att dom vaknar sent. Hur gör du? Väcker du dom och släpper du ut dom i eventuellt hagen eller låter du dom sova?

ÄlskarHamstrar12
12/23/15, 6:22 PM
#3

Edit; min hamster vaknar ca 8 men är igång helt klockan 9 på sommaren och på vintern är han i full fart kl 1

Cireea
12/23/15, 6:33 PM
#4

Jag släpper ut dom när dom vaknar :)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Howres]
12/23/15, 10:13 PM
#5

Den ena guldisen vaknar 20 den andra runt 22-23 :) dvärgen är vaken korta stunder hela dagen men är som mest aktiv 20-22 :3

[dvärgkaniner]1
12/24/15, 12:24 AM
#6

Vet inte när mina dvärghamstrar vaknar faktiskt, känns lite som om de aldrig sover de där ungarna 🤪 Dvärghamster ungarna leker ju hela tiden och de är väldigt pigga 😃 Mamman och Pappan till ungarna de är bara vakna korta stunder, de är mest aktiva på kvällarna. Guldhamstern vi hade förut hon sov bara hela dagarna nästan, hon var väl uppe då och då korta stunder för att typ äta eller springa i hjulet 😛

Annons:
Upp till toppen
Annons: