Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
Hamster

Attakerar min hand? Video

2015-12-17 17:27 #0 av: LinneaPuh
trim.2b3b5499-db75-4844-a007-3f7097c8983d.mov

Som jag skrev i min andra video så attakerar min hamster min hand och biter till.

Ibland gör han såhär och ibland hoppar han på den. Innan han bet mig på den här videon så gav jag honom två solrosfrön. Och visade att jag var där. Vad är felet?

Anmäl
2015-12-17 17:28 #1 av: LinneaPuh

I min andra tråd ska det stå!

Anmäl
2015-12-17 20:26 #2 av: ÄlskarHamstrar12

Han kanske uppfattade ditt finger/ din hand som mat?
Men jag tror som någon tidigare sa att det är pga han njurar :/ Iallafall lycka till men honom! :)

Anmäl
2015-12-17 20:26 #3 av: ÄlskarHamstrar12

Han kanske uppfattade ditt finger/ din hand som mat?
Men jag tror som någon tidigare sa att det är pga han njurar :/ Iallafall lycka till men honom! :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.