Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
Rysk-vintervit

Byta spån?

2015-12-13 00:51 #0 av: Celviin

Min hamster har byggt en gång i sitt spån in under sitt grävtorn fram till sitt hus. Han sover alltid i sin gång.. jag har inte haft hjärta att förstöra hans gångar genom att tömma spånet och fixa fräscht. Men bör jag göra det ändå? Jag tror han uträttar sina behov där nere, eftersom han inte använder toa-lådan.. Vad ska jag göra? Känns så taskigt att förstöra hans trygghet, även om det handlar om hygien..

Anmäl
2015-12-13 01:02 #1 av: Cireea

Ja, du kan ju inte låta honom ha kvar samma spån hela hans liv. Måste spånet bytas så ska du byta. Han kommer säkert göra en ny gång när du bytt ut spånet. 

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.