Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk

hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovski avel,genetik,uppfödning,roborovski hälsa,beteende,kosthållning,roborovski Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
avel,genetik,uppfödning,kinesisk

Jack i örat?

2015-12-02 06:19 #0 av: [evilewa]

En av mina hamsterungar har fått ett jack i örat, ser ut som om hennes syskon har tagit sig en munsbit.

Är det stort avdrag på utställning? Läser olika teorier kring det, men vem vet rätt svar. Det gäller i så fall utställning i standardklassen, ej PET.

Anmäl
2015-12-02 06:28 #1 av: Marieangelica

Oftast läker det ihop av sig självt. När tänkte du ställa? Min hund fick ett jack i örat när han busade med en annan hund men det läkte hel efter två månader. :) Kan tyvärr inte svara på avdrag osv. då jag inte är insatt. 

Anmäl
2015-12-03 20:55 #2 av: thea_thea

Beror på domaren. Vissa tycker att det är lika med att hamstern har ett extra ben och andra tycker det är skitsamma.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.