Annons:
Etiketthamster
Läst 898 ggr
emiliagronvall
2015-11-08 21:51

Semester

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först vill jag dela med min av denna fina bild på Ajax och tacka er för all hjälp, han är mkt mer aktiv nu och det är jättekul! Men jag har en fråga.. Jag ska på låångsemester nästa sommar, 3 veckor har mamma och pappa visst bestämt… Men jag är så orolig över min lilla vän :( Tänkte att jag kunde lämna in honom på smådjurspensionatet på fäboden men är det bra? Och om man är borta så länge, måst man tämja om sin hamster sen eller? Jag är så ledsen och orolig över detta för jag vill ju va med min lilla plutt :((

Annons:
LinneaPuh
2015-11-08 21:53
#1

Du har ingen kompis som kan ta hand om honom?

Belzebubble
2015-11-09 00:46
#2

Det längsta jag har lämnat min hamster utan tillsyn var tre dagar. Nästan två veckor utan något socialt umgänge, bara något som fyllde på vatten och mat. Tyckte att i början var hon lite skygg men det släppte fort, så man behöver definitivt inte tämja dem igen! Jag hade inte lämnat min hamster någonstans. Man vet aldrig vilka andra djur befinner sig där och vilka sjukdomar som de kan bära på. Bättre om en kompis kan ta hand om den.

LillyAmanda
2015-11-09 10:03
#3

Det är lag på tillsyn minst en gång per dag! Har du ingen släkting som kan ta hand om honom?

**//Amanda

emiliagronvall
2015-11-09 17:44
#4

Hej igen #1 #2 #3 jag har lytt era råd och hittat en kompis som kan ta hand om min lilla plutt så det har löst sig❤️

Upp till toppen
Annons: