Annons:
Etiketthamster
Läst 759 ggr
[Trollbjörken]
10/25/15, 9:40 PM

Välkomna Theo och Albin!

Idag var jag och hämtade hem mina nya familjemedlemmar, två omplaceringar på tio månader och två år. Guldhamstern ska vara från Mapilamis och är tio månader och fick namnet Theo, och dvärghamstern som jag inte vet rasen på, vet någon? Han är iallafall runt två år men otroligt pigg och social och vill gärna slicka på fingrarna och klättra upp i handen trots att han bara har bott här i några timmar! Ingen blyghet där inte, utan en riktig mysgubbe. 😍Guldisen är lite mer blyg av sig men har redan hunnit med att smita ur transportburen på väg hem, och kommit fram och hälsat lite när jag bytte vatten och gav mat. Riktigt underbara pojkar båda två 😃

Tyvärr hamnar bilderna på snedden 😐

Annons:
hamsterper
10/26/15, 12:46 AM
#1

Gud så söta! ♡♡:D

LillyAmanda
10/26/15, 11:12 AM
#2

Har den dvärgen stamtavla? Om inte så klassas han som Hybrid :) Otroligt söta <3

**//Amanda

hansterspyro
10/26/15, 1:43 PM
#3

Som #2 säger ingen stamtavla = Hybrid. Men iallafall väldigt söta 🙂.

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

[Trollbjörken]
10/26/15, 2:19 PM
#4

Okej då var det som jag misstänkte ☺️ Jättemysig kille som verkligen har öppnat mina ögon för dvärgar redan! Alltid trott att de var rädda och lättskrämda men oj va fel man kan ha!

[SebastianR]
10/26/15, 2:45 PM
#5

Riktigt fina!

Upp till toppen
Annons: