Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster

Bomull? Toapapper?

2015-10-19 21:25 #0 av: LinneaPuh

Hej! Jag har precis bytt från bomull till toapapper i Puhs hus.
Men? Kan inte toapapper också fastna i kinderna eller glra så han fasnar någonstans?

Anmäl
2015-10-19 21:37 #1 av: [candy_suki]

Toapapper är mycket säkrare än bomull :) I bomull finns det små trådar som  gör att det kan fasta. Man vill ju inte riskera det, det är bra att du byter! :) 

Har alltid använd toapapper/näs duk :) till och med carefresh är typ det. Fungera bra hittills iaf :) 

Anmäl
2015-10-20 08:58 #2 av: LillyAmanda

Alltid toapapper! :)

Anmäl
2015-10-20 16:33 #3 av: lillaamysaan

Jag kör på hushållspapper! Min lille goding trivs jätte bra med det. Men toapapper och hushållspapper är ju nästan samma sak.:)

Anmäl
2015-10-20 17:10 #4 av: LillyAmanda

#3 Hushållspapper går givetvis också bra :)

Anmäl
2015-10-20 20:06 #5 av: soula

Kör med toapapper fungerar bäst

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.