Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållningroborovski
Läst 1608 ggr
illoi
10/5/15, 1:53 PM

min hamster är snè

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag tog hand om en dvärghamster som en katt kommit in med.

hur länge den vart ute är et ingen som vet men den är lite konstig   den är pigg och alert men har dålig balans och är lite sned,  jag vet inte änns hur gammal den är. i går när sonen skulle klappa den så tittade den upp och ramlade omkull, den beter sig förövrigt som en vanlig hamster den äter hamstrar mat och bygger bo av papper. det ända är att en är sne,  kan inte riktigt förklara hur den är men den är snäll och bits inte  jag gissar att den är vintervit.

Annons:
illoi
10/5/15, 1:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
LillyAmanda
10/6/15, 4:29 PM
#2

Det var en bild med lite konstig vinkel… Kan du inte ta en bild framifrån eller så?

**//Amanda

Ellys
10/6/15, 4:50 PM
#3

Jag har varit med om detta, inte händelsen med katten utan det här med balansen. Det hände med en hamster jag hade för många år sedan (dock guld). Vi åkte in till veterinären och det visade sig vara ett allvarligt fel, eftersom det var längesen kommer jag inte riktigt ihåg varför men det var någon allvarlig öroninflammation eller något som uppstått med hjärnan. (Hamstern var frisk i övrigt, dock väldigt gammal). Det behöver inte vara så, är ju som sagt ingen veterinär men det skulle vara bra att kolla upp, särskilt om det fortsätter :)

EmiliaIrene
10/12/15, 10:37 AM
#4

Åh detdär påminner mig så mycket om min första hamster som jag hade ca 3-4 år sen, jag visste inte mycket om hamstrar tyvärr och gjorde ett misstag. Jag hade henne ute i en Bur och tvättade hennes riktiga Bur och sedan när jag skulle kolla till henne igen så hade hon rymt, vi letade så mycket vi kunde men kunde inte hitta henne, detta får mig att tänka på henne väldigt mycket, saknar henne så sjukt mycket :( Den hamstern du har ser så mycket ut som henne men det skulle inte kunna vara henne eftersom hon skulle vara ca 4 år nu, jag menar det skulle funka men jag tror dessutom inte att hon skulle klara sig själv ute i FYRA år haha.

Mvh Emilia

Upp till toppen
Annons: