Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1048 ggr
Odette
2015-09-23 22:39

Leksaken blev poppis..

Snurrade ihop ett litet "labyrint torn" i somras, av lite överblivet spill. Å det är ju tur att djuren inte bryr sig om hur det ser ut haha, denna blev iaf väldigt poppis. Mer uppskattad än jag hade väntat mig 👍

Det finns gångar som de kan krypa i, hål att komma ut från och att klättra upp i genom, en liten klättervägg, grenar att gnaga på och så den roliga plankan längst upp på toppen- där ställer de sig när de vill att jag tar upp dem 😃

Här kommer lite random bilder på aktiviteterna kring trätornet!

"Vänta, jag kommer upp!"

"humph"

"sådär ja, nu når du att ta upp mig!"

nom nom

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Annons:
Tjeja
2015-09-23 22:44
#1

Ha ha vad kul!

Skulle vara roligt att få se tornet i sin helhet också på bild så man ser hur det faktiskt ser ut liksom? Dvs på lite mer avstånd ifrån sidan istället för uppifrån. :)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Tarotstollan
2015-09-23 22:46
#2

Så fint, ett eget litet gym för hamstrarna!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Odette
2015-09-25 20:02
#3

Ja jag får försöka ta en bättre bild sen ^^

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Odette
2015-09-25 23:10
#4

Lite fler bilder på själva leksaken..

"klätterväggen"

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Tjeja
2015-09-26 00:54
#5

Se där! Ser riktigt spännande ut med alla hyllor, kryphål och pinnar! Förstår att den blev populär! Ser ut ungefär som vår älskade hemmasnickrade träkoja jag och kusinen "byggde på riktigt" när jag var barn. He he. Såg nog hemsk ut som ett fallfärdigt skjul byggt av hopplock som det var. Men vi var superstolta. Hi hi. uj vad nostalgisk jag blev då! XD förstår i a f verkligen dina små pälsklingar att dem gillar ditt lilla kärleksbygge till dem! ♡

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Odette
2015-09-26 09:29
#6

#3 Ja men det är väl lite samma sak det här, jag kände mig som ett barn när jag skulle snickra ihop den och det är nog lite samma känsla som när ni byggde er koja. Att fantasin får flöda och man får vara lite kreativ, det är ju så tacksamt att bygga till djur (eller barn haha) för det spelar ingen roll hur det ser ut- det kan vara paradiset iaf!

Jag trodde inte att de skulle vara i den så mycket, men ofta när jag kommer in i hamsterrummet så sitter de på brädan längst upp, eller kikar ut från något hål. Så det känns ju extra roligt att de faktiskt vill va i den ibland :)
De kanske inte använder klätterväggen som en klättervägg; men gnaga på pinnarna kan man ju!

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Annons:
Upp till toppen
Annons: